رئیس لوکاس‌فیلم می‌گوید: سریال‌های تلویزیونی جنگ ستارگان لاندو هنوز در حال اجرا هستند و ممکن است دونالد گلاور بازی کند.

در مورد فیلم‌های جنگ ستارگان، لوکاس‌فیلم به تازگی سه فیلم دیگر را معرفی کرده است، از جمله یکی با بازگشت دیزی ریدلی برای بازی دوباره ری.

گلاور گفت که قرنطینه های ناشی از کووید به او کمک کرده است تا بفهمد زمان چقدر با ارزش است، بنابراین او زمان را برای پروژه ای که به آن اهمیت نمی دهد تلف نمی کند یا کاری را صرفا برای کسب درآمد انجام نمی دهد.

این تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که خود گلاور تایید کرد که مذاکرات برای بازی دوباره لاندو در حال انجام است. “ما در مورد آن صحبت می کنیم. این تنها چیزی است که می توانم بدون آن بگویم [Lucasfilm president] گلاور گفت کاتلین کندی مرا تعقیب می کند.

مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان با محوریت شخصیت لاندو کالیسیان در سال 2020 معرفی شد اما هرگز محقق نشد. با این حال، هنوز نمرده است، و در واقع، کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، تقریباً تایید کرده است که دونالد گلاور نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد. گلوور اولین بار در سال 2018 در نقش لاندو بازی کرد.

او گفت: “فقط می توانم به شما بگویم که هنوز هم اتفاق می افتد، و او در مورد آن بسیار هیجان زده است.” IGNبا اشاره به گلوور

در افق فوری تر، نمایش تلویزیونی جنگ ستارگان Ahsoka در ماه آگوست در دیزنی پلاس پخش می شود. Andor برای فصل دوم آن در سال 2024 باز می گردد و سریال دیگری به نام The Acolyte کمی بعد از راه می رسد.

بخوانید  پچ نسل بعدی Witcher 3 معروف ترین جوک خود را برطرف کرد

گلاور گفت: “من دوست دارم دوباره لاندو را بازی کنم. فقط باید راه درستی برای این کار باشد.” “زمان با ارزش است. شما چیز زیادی دریافت نمی کنید. من علاقه ای به انجام کاری ندارم که صرفا اتلاف وقت یا فقط یک چک حقوق باشد. فقط باید کار درستی باشد، که فکر می کنم می تواند باشد.” لاندو قطعا کسی است که دوست دارم با او معاشرت کنم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.