آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

لطفا توضیحات نصب را مطالعه کرده و به ترتیب انجام دهید؛ درصورت بروز مشکل آن را با ما مطرح کنید. تغییرات در بخش گفتگو بازی؛ با یک ضربه چت را بالا برده و از گفتگوی بلادرنگ با دوستانتان لذت ببرید. مجموعه‌ای از رویدادهای جدید برای رسیدن به یک هدف؛ با دوستانتان در رتبه‌بندی پیشرفت کرده و در انواع رویدادهای فوتبالی شرکت کنید. اکثر مواقع علت این اتفاق پایین پودن مشخصات سخت افزاری دستگاه و ضعیف بودن آن است.

  • به طوری که بازی PUBG Mobile علاوه بر نسخه‌ی اصلی و جهانی خودش که تحت عنوان Pubg Mobile Global شناخته می‌شود، در کشورهای تایوان، ویتنام، هند و کره نیز با عرضه‌ی یک نسخه‌ی اختصاصی با پشتیبانی کامل از زبان محلی این کشورها در دسترس قرار گرفته است.
  • این گزینه نه تنها سودی ندارد، بلکه عملکرد اجرای بازی را هم کمتر می‌کند، پس آن را خاموش کنید.
  • بسیاری از گیمرهای موبایلی معتقدند این بازی، با دنیای متفاوت و خاص خود، شما را میخ‌کوب می‌کند.
  • توسعه‌دهندگان بازی‌ پابجی در تلاش هستند با به‌روزرسانی‌ مداوم سیستم‌های خود، کدهای تقلب را کشف و غیرفعال کنند.

یادتان باشد در بازی‌های بتل رویال، تعداد کیل‌هایی که می‌گیرید تقریبا هیچ اهمیتی ندارد و مهم‌ترین موضوع، دوام آوردن تا پایان بازی و تبدیل شدن به آخرین بازیکن یا تیم است. اگر بتوانید به خوبی پنهان شوید و در موقعیت‌های مناسب، جای خود را عوض کرده و در پایان دو یا سه کیل ساده بگیرید هم می‌توانید یک بازیکن موفق پابجی موبایل باشید. یک بازی زیبا و تاثیرگذار باکیفیت بسیار بالای گرافیکی که اگر بتوانید به خوبی آن را اجرای کنید، مطمئنا تحت تاثیر طراحی و جزییات آن قرار می‌گیرید. PUBG MOBILE یک بازی موبایل اورجینال بتل رویال و یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل است. ✔️ برای اینکه بهترین تنظیمات دوربین را پیدا کنید، باید در بخش sensitivity، با مواردی که در مقاله توضیح داده‌ایم، بیشترین میزان حساسیت را پیدا کنید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

آیتم ها، مجله خبری یک گیمر ها و حالت های جدید به طور مداوم به بازی اضافه می شوند. شما برای اجرای پابجی موبایل به صورت روان به یک تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۵.۱.۱ و دو گیگابایت رم نیاز دارید، علاوه بر این به ۲ گیگابایت فضای خالی بر روی تلفن هوشمندتان برای نصب این بازی نیاز خواهید داشت. پس از خرید از سایت ایران موجو، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.

سیزن ۱۷ پابجی موبایل در تاریخ ۳۰ دی ماه عرضه شد. بازیکنان در این سیزن امکانات و قابلیت های جدید و مهیجی را شاهد هستند.

هر بازیکن به اتفاق ۳ هم‌تیمی خودش باید دنبال امتیاز بیشتر بگردد. در این تم، قابلیت زنده شدن دوباره نیز به بازیکن‌ها داده شده است. این مود همان مود قدیمی بازی اصلی است که در آن، ۱۰۰ بازیکن به‌مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی یک نقشه کامل باهم می‌جنگند. این مود جذاب و نوستالژیک را می‌توانید در گروه‌های ۲ یا ۴ نفره نیز بازی کنید. سلام.دو روزه میخوام برم داخل بازی صفحه اول میزنم play games که بره داخل اکانت ارور میده .میزنه system error occurred.login failed این یعنی چی.چیکار کنم؟ با dns نشد.با فیلترشکن نشد.بدون اینا هم نشد.کلیر دیتا کردم اونم نشد.

خرید کیت بازی tacticool

خرید جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و… از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو برای تمامی دستگاه‌های موبایل از جمله اندروید و iOS قابل خرید می‌باشد. شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

چرا بازی برای من نصب نمی‌شود؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر