مایکروسافت در دادگاه تجدید نظر می گوید که بریتانیا در مسدود کردن فروش Activision مرتکب «اشتباهات اساسی» شده است

زمانی که اتحادیه اروپا ادغام را در اوایل ماه جاری تصویب کرد، این توافق‌ها نقش اصلی را در تصمیم‌گیری اتحادیه اروپا ایفا کردند. مارگرت وستاگر درباره تصمیم اتحادیه اروپا گفت: “برای ما، این راه حل به طور کامل نگرانی های ما را برطرف کرد.” و علاوه بر آن، اثرات قابل توجهی برای رقابت داشت.»

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

درخواست تجدیدنظر مایکروسافت از تصمیم AMC، پنج دلیل مختلف برای تجدید نظر را ارائه می‌کند که هر یک به اشتباه در استدلال تصمیم اصلی اشاره می‌کنند. به عنوان بخشی از درخواست تجدیدنظر، مایکروسافت درخواست کرد که این تصمیم “به طور کامل” لغو شود و AMC هزینه های مربوط به درخواست تجدید نظر را بپردازد.

تاکنون 37 کشور این خرید را تایید کرده‌اند، در حالی که بریتانیا آن را مسدود کرده و ایالات متحده هنوز این معامله را تایید نکرده است. کمیسیون تجارت فدرال از مایکروسافت در تلاش برای جلوگیری از این معامله شکایت کرده است، در حالی که جلسه استماع اولیه تا اوت سال جاری برگزار نشد.

مایکروسافت گفت که CMA به درستی محدودیت‌های «بازی بومی» را در نظر نگرفته است، به این معنی که یک بازی نصب شده بر روی دستگاه شما در سرویس‌های بازی ابری را اجرا کنید. مایکروسافت استدلال می‌کند که بازی‌های ابری نباید به عنوان یک بازار جداگانه در نظر گرفته شود، زیرا گیمرها می‌توانند تصمیم بگیرند به جای آن به بازی‌های بومی روی آورند.

بخوانید  نمایش گرافیک نسخه نینتندو سوییچ در تریلر بازی Hogwarts Legacy

مایکروسافت علاوه بر تصحیح «تعریف بازار نادرست و محدود» بازی‌های ابری در CMA به «سه توافق تجاری بلندمدت» اشاره می‌کند که بازی‌های متعلق به مایکروسافت را برای ده سال آینده به سایر سرویس‌های ابری، از جمله اوراق بهادار Activision، در صورتی که در صورت وجود، عرضه می‌کند، بیاورد. ادغام انجام می شود.

هفته گذشته، مایکروسافت درخواست تجدید نظر خود را علیه تصمیم اداره رقابت و بازار بریتانیا مبنی بر مسدود کردن خرید آن ارائه کرد و اکنون جزئیات تماس آشکار شده اند. مایکروسافت گفت که CMA در ارزیابی موقعیت خود در صنعت بازی های ابری “خطاهای اساسی” مرتکب شده است که بخش مهمی از تصمیم بریتانیا برای جلوگیری از خرید است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر