اسپین آف های بیشتری از بازی تاج و تخت برای HBO در دست توسعه هستند

پس از پایان یافتن سریال Game of Thrones با فصل 8 در سال 2019، HBO ساخت سریالی بر اساس رمان Fire and Blood را سفارش داد. جورج آر. آر مارتین منتشر شد این سریال که با نام خانه اژدها شناخته می شود، هم اکنون مشغول فیلمبرداری فصل دوم خود است. مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، ریس ایفان و حوا بسته شد از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

سال گذشته گزارش شد که کیت هرینگتون و جورج آر آر مارتین در حال کار بر روی ساخت سریالی با محوریت شخصیت جان اسنو است. حتی شایعه شده بود که کیت هرینگتون برای ایفای نقش این شخصیت محبوب بازخواهد گشت. طرفداران آخرین بار جان اسنو را در پایان فصل هشتم بازی تاج و تخت دیدند، زمانی که او را به عنوان مجازات برای کشتن این شخصیت به دیده بان شب فرستادند. البته هنوز برای ساخت این سریال چراغ سبز نشان داده نشده است.

فرانچسکا اورسی به Deadline تایید کرده است که اسپین آف های بیشتری از Game of Thrones برای HBO در دست ساخت هستند.

یک پروژه اعلام نشده احتمالی می تواند مربوط به فتح وستروس توسط اگون تارگرین اول باشد که 300 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت رخ می دهد. این نمایش ماجراهای اگون فاتح و خواهرانش را دنبال می کند که به همراه اژدهایانشان 6 پادشاهی از 7 پادشاهی وستروس را فتح می کنند تا اگون اولین پادشاه این سرزمین شود.

فرانچسکا اورسیمدیر اجرایی HBO در مصاحبه با Deadline در مورد گسترش سریال Game of Thrones صحبت کرد و تایید کرد که سایر اسپین آف های Game of Thrones در حال حاضر در حال توسعه هستند. با این حال، فرانچسکا اورسی اعتراف کرد که هیچ یک از آنها “مدعی جدی برای نشان دادن چراغ سبز برای تولید” نبودند. زیرا این پروژه های احتمالی هنوز “جدید و نوپا” هستند و “حتی فیلمنامه های زیادی برای آنها” وجود ندارد.

بخوانید  نقد سریال کانتیننتال (The Continental) | بررسی ویدیویی

اخیراً در کنار فصل دوم سریال House of the Dragon، HBO ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight را نیز سفارش داده است که بر اساس مجموعه رمان Tales of Dunk و Egg ساخته شده است. ) نوشته ژرژ آر آر مارتین انجام شده است. اما پیش تولید این سریال اسپین آف به دلیل اعتصاب نویسنده به طور موقت متوقف شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر