سازمان CMA: معامله اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت باعث کاهش قابل توجه رقابت نخواهد شد

وی افزود: با توجه به شواهد اضافی ارائه شده، اکنون به طور آزمایشی به این نتیجه می رسیم که این تراکنش به طور قابل توجهی باعث کاهش رقابت در سرویس بازی کنسول نخواهد شد، زیرا هزینه مایکروسافت برای جلوگیری از انتشار Call of Duty در پلی استیشن بسیار بیشتر از سود است. یک عمل است دیدگاه اولیه ما مبنی بر اینکه این ادغام باعث ایجاد نگرانی در بازار بازی های ابری خواهد شد، تحت تأثیر اعلام امروز قرار نگرفته است. تکمیل تحقیقات ما تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

می توانید گزارش کامل را در وب سایت دولت بریتانیا مشاهده کنید. نظر شما در مورد اطلاعیه امروز چیست؟ آیا خرید پر پیچ و خم اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت سرانجام توسط قانونگذاران رقابت تایید خواهد شد؟

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به‌روزرسانی جدیدی را در مورد یافته‌های اولیه ارزیابی خود از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت منتشر کرده است. اگرچه این به روز رسانی آزمایشی است، گروه تحقیقاتی CMA یافته های اولیه خود را به روز کرده و به طور آزمایشی به این نتیجه رسیده است که به طور کلی این معامله به طور قابل توجهی رقابت را در بازار بازی های کنسول بریتانیا کاهش نخواهد داد. برای بسیاری، این به عنوان یک گام بزرگ در جهت بستن معامله تلقی خواهد شد.

سازمان رقابت و بازار بریتانیا به طور موقت نتایج تحقیقات اولیه خود در مورد خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت را به روز کرده است.

نتایج نهایی بررسی سازمان رقابت و بازار باید در تاریخ 6 آوریل (26 آوریل) اعلام شود. مارتین کولمنرئیس گروه کارشناسان مستقل مسئول تحقیق گفت: «یافته‌های اولیه جنبه کلیدی فرآیند ادغام است و به گونه‌ای طراحی شده است که به شرکت‌های متاثر و هر شخص ثالث علاقه‌مند فرصت ارائه شواهد جدید را قبل از اتخاذ تصمیم نهایی بدهد.» .

بخوانید  جیمز وان و جیسون بلوم در حال ادغام شرکت های خود برای ایجاد یک نیروگاه ترسناک هستند - گزارش