معرفی دیزی جونز و سری شش

دیزی که دختری نسبتاً ثروتمند بود، همیشه توسط خانواده‌اش نادیده گرفته می‌شد و مادرش بارها و بارها به او می‌گفت که کسی نمی‌خواهد صدای او را بشنود. یا وقتی مادرش دفتر شعر دیزی را پیدا کرد، به جای تعریف و تمجید از هنر دخترش، فقط به زیبایی دخترش اشاره کرد.

اعضای دیزی جونز و شش در جریان کنفرانس مطبوعاتی سریال دیزی جونز و شش

سبک روایت سریال و کتاب تا حدودی متفاوت است و در سریال شاهد سبک مستندسازی هستیم. داستان در واقع 20 سال پس از جدا شدن اعضای گروه دیزی جونز و شش نفر آغاز می شود. اعضای این گروه با حضور و مصاحبه در مستندی از گذشته این گروه موافقت می کنند. سپس به سال 1968 برمی گردیم، زمانی که داستان یکی از محبوب ترین گروه های موسیقی آغاز می شود.

مجموعه دیزی جونز و شش حول محور یک گروه راک می چرخد ​​که در دهه 1970 زندگی و کار می کنند. این مجموعه ماجراجویی های آنها را از زمانی شروع می کند که استعداد و اشتیاق آنها در نوجوانی شکوفا شد، ظهور آنها در موسیقی لس آنجلسی را نشان می دهد و سفر آنها را برای تبدیل شدن به یکی از گروه های موسیقی لس آنجلسی توصیف می کند. معروف ترین گروه های موسیقی دنیا علاوه بر همه اینها، تاریخ به ما نشان می دهد که چرا این گروه موفق و بسیار محبوب در اوج موفقیت خود از هم جدا شدند. به گفته نویسنده کتاب، داستان تا حدی بر اساس تجربیات خودش نوشته شده است. اینکه او با تماشای اجرای Fleetwood Mac در تلویزیون بزرگ شده بود.

خلاصه داستان: داستان سریال در اوایل تا اواسط دهه 1970 می گذرد و زندگی شخصی و حرفه ای یکی از مدیران استودیو به نام ریچی فینسترا را نشان می دهد. لیبل او، American Century، مشکلات سختی را پشت سر می گذاشت و او به شدت درگیر مذاکره برای فروش آن به Polygram Records بود. ما می بینیم که او چگونه کار خود را در صنعت شروع کرد، چگونه شرکت خود را تأسیس کرد، فراز و نشیب هایی را که پشت سر گذاشت، فداکاری هایی که برای پیشرفت انجام داد و موسیقی راک برای او چه معنایی دارد. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که او در یک قتل شریک است.

بخوانید  اعلام تاریخ شروع فصل سوم سریال The Great با حضور ال فانینگ و نیکلاس هولت

اعضای اصلی گروه شش نفره در سریال Daisy Jones & The Six

هر یک از شخصیت های دیگر (مخصوصاً بیلی دان) ماجراها و مشکلات خاص خود را دارند، اما با پیشروی داستان، ما بیشتر شاهد تکامل دیزی هستیم. که از یک دختر ناامن و آسیب دیده تبدیل به یک دختر قوی می شود که نیازی به نظر دیگران ندارد و حتی با قدرتی بسیار بیشتر می تواند حرف هایش را بزند و به حرف هایش پایبند باشد.

سری وینیل

  • بازیگران: بابی کاناواله، پل بن ویکتور و پی جی باواریا
  • جنسیت: درام و موزیکال
  • سال انتشار: 2016
دیزی جونز و شش (دیزی جونز و شش) با محوریت یک گروه موسیقی در سرویس پخش آمازون پرایم پخش شد. سریالی اقتباس شده از یک رمان بسیار محبوب.

سریال Get Down

  • بازیگران: جاستین اسمیت، شامیک مور و یحیی عبدالمتین دوم
  • جنسیت: درام و موزیکال
  • سال انتشار: 2016 تا 2017

سریال دیزی جونز و شش نفر توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و امتیاز نسبتا بالایی را از آنها بگیرد. آنها معتقد بودند که سریال دیزی جونز و شش، آنطور که باید و شاید (حداقل به اندازه منبع اقتباس)، نتوانست اعتبار و جذابیت واقعی ستاره راک را به تصویر بکشد. اما از طرفی به یقین می توان گفت که پویایی و سرزندگی رابطه رایلی کیو و سم کلافلین آنقدر به این اقتباس قدرت می بخشد که گاه سوزان می شود.

گروه شش نفره که با همکاری خود با دیزی به شهرت باورنکردنی دست یافتند، ناگهان همه چیز را به هم ریخته و پس از یکی از اجرای پر سر و صدا از هم جدا شدند. حال باید دید دقیقا چه چیزی باعث انشعاب ناگهانی این گروه بسیار موفق شد.


سریال هایی شبیه به دیزی جونز و شش نفر

سریال وینیل

خلاصه داستان: فیلیس شلفلی تلاش می کند تا از تصویب اصلاحیه حقوق برابر جلوگیری کند. چیزی که توسط فمینیست هایی مانند گلوریا استاینم، بتی فریدان، شرلی چیشام، بلا آبزاگ و جیل راکلزهاوس حمایت می شود.


سریال بانوی آمریکایی

  • بازیگران: کیت بلانشت، رز برن و اوزو آدوبا
  • جنسیت: درام و تاریخ
  • سال انتشار: 2020

اگر اهل کتاب باشید، به خوبی می‌دانید که این رمان همچنان جزو آثار پرطرفدار است و شهرت زیادی برای این نویسنده به ارمغان آورده است. مدت کوتاهی پس از انتشار این رمان، مشخص شد که قرار است یک اثر تلویزیونی بر اساس آن ساخته شود.

او تصمیم گرفت قبل از هر چیز خود را به «خود» ثابت کند و سپس به دنبال تأیید و نظر دیگران باشد. درست است که داستان بیشتر بر روی خود گروه و چالش های زندگی حرفه ای و شخصی آنها متمرکز است، اما رشد و تکامل شخصیت ها، به خصوص دیزی، همه چیز را بسیار زیباتر می کند.

البته در این بین منتقدان و بینندگانی هم بودند که از نتیجه کار ناراضی بودند و فکر می کردند که نمی تواند انتظارات مخاطبانی را که خاطرات خوبی با کتاب دارند برآورده کند.

سریال پایین آوردن

جالب است بدانید چندی پیش دو آهنگ از این مجموعه به صورت تک آهنگ منتشر شد. پس از آن، یک آلبوم کامل و کامل با عنوان Aurora به طور رسمی توسط استودیو آتلانتیک منتشر شد. آلبومی که خواننده های اصلی آن رایلی کیو و سام کلافلین بودند.

سریال خانم آمریکا

دیزی جونز و شش رمان هیجان انگیزی است که در اوایل سال 2019 توسط تیلور جنکینز رید منتشر شد. چنان شهرت و محبوبیتی بود که توانست جایزه بهترین کتاب تاریخی سال را در مسابقات و مسابقات مختلف (مثلا سایت گودریدز) دریافت کند.

جالب است بدانید که قبل از شروع فیلمبرداری، بازیگران این سریال کنسرتی کوچک با شخصیت ها و نقش های داستانی خود در بین مردم اجرا کردند تا بهتر بتوانند در نقش خود غرق شوند و بازگشتی واقعی را تجربه کنند. آن‌ها حتی برای ایفای نقش‌هایشان درس‌های ساز خود را می‌خواندند، و رایلی کیو برای یادگیری تکنیک، درس‌های آواز می‌خواند (سام کلافلین به دلیل علاقه قبلی درس می‌خواند). از همه اینها که بگذریم، داستان زمانی جالب تر می شود که متوجه می شویم رایلی کیو در واقع نوه الویس پریسلی، پادشاه راک اند رول است.

بنابراین، دیزی تا دوران جوانی و بزرگسالی با کمبود شدید اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می کرد و از او انتظار نداشت که از نظر دیگران استعداد و توانایی خاصی داشته باشد. اما وقتی با یک نویسنده تلویزیونی رابطه برقرار کرد و فهمید که قرار است فقط الهام‌بخش و انگیزه‌بخش باشد، چیزی در درونش کلیک کرد که انگار کافی است.

اعضای گروه Get Down در سریال The Get Down روی زمین نشسته اند

اجرای زنده توسط دیزی جونز و بیلی دان در مجموعه دیزی جونز و شش

رایلی کیو در نقش دیزی جونز، کامیلا مورون در نقش کامیلا آلوارز، سم کلافلین در نقش بیلی دان، سوکی واترهاوس در نقش کارن سرکو، ویل هریسون در نقش گراهام دان، جاش وایت هاوس در نقش ادی راندتری و غیره. که به طور مرتب در داستان حضور دارند.

کیت بلانشت در نقش فیلیس شلی در مینی سریال Mrs.  آمریکا

خلاصه داستان: سریال Get Down بر نیویورک در دهه 1970 تمرکز دارد. ویران، پر از خشونت، ضرب و شتم، دزدی و مرگ. گروهی از نوجوانان برانکس جنوبی که سازمان‌دهی نشده‌اند، که در شرف نابودی هستند، هیچ‌کس را ندارند، هیچ‌کس آنها را نمی‌شناسد و هیچ بشریتی به آنها پناه نخواهد داد. آنها فقط همدیگر را دارند و فقط جناس و رقص های بداهه بلدند و یک دسته نشانگر جادویی و اسپری دارند. از خانه‌های اجاره‌ای برونکس تا صحنه هنری سوهو. از کلوپ‌های محلی آرام گرفته تا استودیو 54 و حتی برج‌های شیشه‌ای مرکز تجارت جهانی جدید، همه در این مجموعه به نمایش درآمده‌اند.


بابی کاناواله در نقش ریچی فینسترا روی وینیل