اعلام تاریخ شروع فصل سوم سریال The Great با حضور ال فانینگ و نیکلاس هولت

ال. فانینگ، نیکلاس هولت، جیلیان اندرسون، فیبی فاکس، ساشا دوان، موسسه خیریه ویکفیلد، ویلیام لی، آدم گادلی، داگلاس هاج، بلیندا برومیلو، ریچارد پیروس، بایو گباداموسی و سباستین دو سوزااز جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال The Great حضور پیدا کردند و به ایفای نقش پرداختند اما تاکنون اطلاعاتی از بازیگران فصل سوم این سریال کمدی منتشر نشده است. تونی مک نامارانویسنده سریال The Favorite کارگردانی سریال The Great را بر عهده دارد که مانند دو فصل اول برای ساخت فصل سوم سریال عالی بازگشته است.

مقالات مرتبط:

    • نقد و بررسی فصل اول سریال The Great
    • نقد و بررسی سریال بزرگ (The Great) | فصل دوم

سریال بزرگ، داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر با بازیگری ال. فانینگ از این رو او همچنین طولانی ترین رهبر زن در تاریخ روسیه بود. اتفاقات این سریال تخیلی و تخیلی است و کارتین را در دوران جوانی و بازی با پیتر سوم از روسیه نشان می دهد. نیکلاس هولت (در ترکیب با پیتر دوم) ازدواج می کند و سریال روی نقشه او برای کشتن شوهر شرور و خطرناکش تمرکز می کند. در فصل دوم سریال شاهد ادامه اتفاقات سریال بعد از شکست کاترین هستیم که اکنون باردار است و به نظر می رسد دوباره با پیتر زندگی می کند.

Hulu تاریخ شروع فصل سوم سریال The Great با بازی ال فانینگ و نیکلاس هولت را تایید و اعلام کرد.

سال 1400 بود Hulu از تمدید سریال The Great برای فصل سوم و اکنون در آخرین فصل خبر داد اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل سوم این سریال کمدی اعلام شد. شبکه Hulu تایید کرده است که فصل سوم سریال The Great در روز جمعه 12 می 2023 (22 می 1402) در این سرویس پخش پخش خواهد شد. فصل سوم سریال کبیر نیز مانند دو فصل اول در 10 قسمت یک ساعته تولید شد.

بخوانید  این چیزی است که در رویداد نهایی فصل 3 فورتنایت اتفاق افتاد