تضمین اجرای کامل بازی Cyberpunk 2077 در Steam Deck

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

طرفداران همچنین می توانند منتظر بسته الحاقی Phantom Liberty 2023 Cyberpunk 2077 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس باشند. Xbox Series S و PC منتشر شده است. علاوه بر شخصیت ها، یک مهمانی و منطقه کاملا متفاوت در شهر شب، یک شخصیت نظامی با بازی ادریس البا از دیگر ویژگی های بسته الحاقی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty است.

با گذشت بیش از دو سال از انتشار بازی نقش آفرینی Cyberpunk 2077 CD Projekt Red، اکنون شاهد تایید عملکرد بی عیب و نقص این بازی شگفت انگیز بر روی رایانه شخصی بازی قابل حمل Steam Deck ولوو هستیم. برنامه‌هایی که در سیستم‌عامل Steam بازطراحی‌شده علامت‌گذاری شده Verified هستند، بازی‌هایی هستند که توسط تیم توسعه ولوو برای کار بر روی Steam به‌طور کامل آزمایش و ارزیابی شده‌اند.

CD Projekt Red همچنین تایید کرده است که Cyberpunk 2077 آخرین بازی از آثار گذشته این استودیو خواهد بود که به طور تضمینی روی دستگاه Steam Deck کار خواهد کرد. بنابراین، طرفداران نباید در حال حاضر انتظار دریافت نشان رسمی Steam Store Verified برای The Witcher 3: Wild Hunt و Thronebreaker: The Witcher Tales را داشته باشند. با این حال، مانند بسیاری از بازی‌های استیم که این نشان را دریافت نکرده‌اند، می‌توان این بازی‌ها را بدون مشکل با ایجاد تغییرات گرافیکی و سیستمی مختصری که سایر طرفداران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، اجرا کرد و نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد. .

بخوانید  Zelda Expert کلیپ های ویروسی TOTK را تجزیه می کند

این علامت به کاربران اطلاع می دهد که تجربه این بازی در Steam Deck حداقل با تجربه انجام بازی بر روی رایانه های بازی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز که قدرت گرافیکی مشابهی دارند تفاوتی نخواهد داشت و کاربران در هنگام بازی مشکل گرافیکی یا کنترلی نخواهند داشت. آنها با هم روبرو نخواهند شد. البته واضح است که کاربران هنگام اجرای بازی روی کنسول های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس نباید انتظار عملکردی مشابه داشته باشند.

به گفته سازندگان بازی، Cyberpunk 2077 به خوبی روی استیم اجرا خواهد شد.

کیانو ریوز در نقش جانی سیلورهند به همراهی بازیکنان در ماجراهای جدید در “ایالات متحده جدید آمریکا” ادامه خواهد داد. CD Projekt Red توصیه می کند که به دلیل پیچیدگی و وسعت این بسته الحاقی جدید، امکان توسعه و انتشار آن برای کنسول های خانواده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، Phantom Liberty آخرین پروژه ای خواهد بود که با موتور انحصاری Red Engine ساخته می شود قبل از اینکه Unreal Engine 5 برای ساخت قسمت بعدی سری Cyberpunk و Witcher استفاده شود.

اما طبق گزارش صاحبان Steam Deck در ماه های اخیر، بازیکنان می توانند با تنظیمات گرافیکی متوسط ​​و نرخ فریم 30 یا 40، ماجراجویی را در شهر سایبرپانک شهر شب در حال حرکت تجربه کنند. البته ابزار هوش مصنوعی FSR AMD می تواند همچنین نقش مهمی در بهبود عملکرد و نرخ فریم بازی ایفا می کند. Cyberpunk 2077 نیز در ماه فوریه به عنوان پانزدهمین بازی قدیمی استیم توسط تمامی کاربران صاحبان جهان در رتبه بندی قرار گرفته است.

بخوانید  لغو سریال Stargirl از مجموعه دی سی پس از سه فصل توسط CW