این چیزی است که در رویداد نهایی فصل 3 فورتنایت اتفاق افتاد

با متلک هایی مانند گرالت از ریویا، هالک باورنکردنیو قاتل عذاب به نظر می‌رسد که فصل 4 که در آخرین لحظات ظاهر می‌شود، وعده‌های اصلی Fortnite را که تاکنون در هر فصل جدید دیده‌ایم، برآورده می‌کند: همکاری‌های جدید هیجان‌انگیز، دنیای جدیدی در انتظار کشف، و بسیاری از اسرار دیگر. فقط در انتظار کشف شدن. . اکنون که فصل 3 به تازگی به پایان رسیده است، تنها چند ساعت دیگر به فصل 4 باقی مانده است. اونطرف می بینمت!

بخوانید  بازیگران اصلی فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم را بشناسید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این فرآیند زمان بی‌سابقه‌ای را به خود اختصاص داد و این رویداد Fortnite را طولانی‌ترین رویداد تاریخ کرد. در حالی که واکنش‌های طرفداران به این رویداد با سرعت عجیب تا کنون متفاوت به نظر می‌رسد، جدای از داستان، این حداقل یک مسیر جسورانه جدید برای تئاتر زنده معمولی است که Fortnite به آن پایبند بوده است. پس از حدود 30 دقیقه بازسازی، پروژه کامل شد و The Paradigm به نوعی توانست قطعاتی از آنچه به نظر می رسید سه جزیره قبلی و همچنین قطعات کاملاً جدید را بازسازی کند. نتیجه نهایی: نقشه فصل 4که در زیر می‌توانیم نگاهی اجمالی به آن بیندازیم، اگرچه به زودی نگاهی عمیق‌تر خواهیم داشت.

اولین نگاه ما به نقشه فصل 4.
اولین نگاه ما به نقشه فصل 4.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

در حال پخش: گیم پلی بازی فینال فصل سوم Fortnite

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

هرالد که از نظر اندازه شبیه به کایجو بود، فقط مجبور شد مقاومت را مانند پشه در یک باربیکیو خرد کند. قهرمانان مانند قربانیان کرومی شده راهپیمایی بی امان آن پرواز کردند و اندکی پس از آن – شاید به زودی قابل توجهی، اضافه کنم – جزیره ویران شد. قبل از اینکه بازیکنان حتی بتوانند انگشت خود را برای کمک بلند کنند، به نظر می رسید که The Herald برنده شده است.

بخوانید  Ark: Survival Ascended سرانجام پس از تاخیر به ایکس باکس آمد