تاخیر دوباره نسخه کنسولی بازی Phasmophobia


استودیو کینتیک گیمز بدون مشخص کردن تاریخی دقیق، انتشار نسخه کنسولی بازی Phasmophobia را عقب انداخت.

اوایل سال جاری استودیو کینتیک گیمز (Kinetic Games) اعلام کرد که Phasmophobia، بازی ترسناک و تحسین‌شده‌اش، به‌زودی روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی‌ استیشن 5 و پلی استیشن VR2 منتشر خواهد شد اما باید مدت بیشتری در انتظار این اتفاق بود. در ابتدا قرار بود که این بازی تا ماه اوت در دسترس عموم قرار گیرد اما عرضه آن تا ماه اکتبر تأخیر خورد؛ اکنون استودیو کینتیک گیمز از یک تأخیر دیگر خبر داد.

سازندگان دلیل این تأخیر دوباره را عوامل متعددی از جمله بهینه‌سازی کامل بازی برای پلی استیشن VR2 و دیگر کنسول‌ها که منجر به بازسازی کامل نقشه Maple Lodge Campsite شده است اعلام کرد. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام نشده است و طبق گفته های کینتیک، استودیو «سخت در تلاش است تا بتواند تاثیر این تأخیر را به حداقل برساند».

طبق گفته‌های کینتیک گیمز «در آماده‌سازی نسخه پلی استیشن VR2، عملکرد بازی به‌صورت جدی بررسی و بهینه‌سازی شد تا تجربه‌ای یکسان میان تمامی بازیکنان کنسول حاصل شود. در این راستا استودیو مجبور به تغییر نقشه Maple Lodge Campsite به یک طرح جدید شد؛ اگرچه این موضوع برای گروه هنری کینتیک زمان‌بر است اما برای ارائه بهترین تجربه‌ی گیم‌پلی ضروری است.»

«درحالی‌که امیدوار بودیم به‌عنوان رویداد هالووین، عرضه‌ی ویژه‌ای را داشته باشیم به‌دلیل وجود چالش‌های فعلی، این روند به زمان بیشتری نیاز دارد. ما شما را در جریان ساخت قرار خواهیم داد و به محض اینکه اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، تاریخ دقیق عرضه را اعلام می‌کنیم. ما سخت در تلاش هستیم تا تاثیر این تأخیر را به کمترین مقدار خود برسانیم و می‌خواهیم از حمایت مستمر شما صمیمانه تشکر کنیم.»

بخوانید  پایان دوستی برندن گلیسون و کالین فارل در اولین تریلر فیلم Banshees of Inisherin

این استودیو اضافه کرد که «ما قول می‌دهیم زمانی‌که فزموفوبیا روی کنسول‌ها منتشر شود، ارزش این همه صبر را داشته باشد.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر