تاریخ انتشار حالت The Mercenaries، بازسازی Resident Evil 4 مشخص شد

حالت Mercenaries یک مینی بازی است که در آن بازیکنان قبل از تخلیه با استفاده از هلیکوپتر، دشمنان را می کشند و به اندازه کافی امتیاز جمع می کنند. کشتن چند دشمن پشت سر هم به شما کمبو می‌دهد و باس‌ها نیز امتیاز زیادی به شما می‌دهند. علاوه بر این، با حذف پاداش زمانی، امکان تمدید زمان بازی وجود دارد.

دانلود از آپارات

Resident Evil 4 Remake هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. برای Xbox Series S و PC در دسترس است. اکنون تریلر جدیدی توسط کپکام به مناسبت انتشار این بازی منتشر شده است که طی آن تاریخ انتشار The Mercenaries نیز مشخص شده است. این حالت به عنوان یک بسته الحاقی رایگان روزانه است در 18 آوریل (7 آوریل) منتشر خواهد شد.

کپکام تریلری از انتشار بسته الحاقی رایگان منتشر کرد The Mercenaries از Resident Evil 4 Remake رونمایی کرد.

حالت اصلی در سال 2005 دارای پنج شخصیت قابل بازی بود که هر کدام دارای سلاح ها، توانایی ها و ابزارهای متفاوتی بودند. Capcom تایید نکرده است که آیا این حالت در بازسازی یکسان خواهد بود یا خیر. اما در هر صورت، ارزش صبر کردن را دارد. گفتنی است محتوای بازی انحصاری پلی استیشن وی آر 2 نیز در دست توسعه است که به صورت رایگان منتشر خواهد شد. همچنین گفته می شود که کمپین کوتاه Seperate Ways با بازی آدا ونگ به عنوان DLC پولی امسال منتشر خواهد شد.