در تریلر گیم پلی بازی Crime Boss: Rockay City، ماموریت Candyman را به نمایش بگذارید


505 Games و استودیوی InGame تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Crime Boss: Rockay City را برای نمایش ماموریت Candyman منتشر کردند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که 505 Games و استودیو InGame تریلر جدیدی از بازی تیراندازی مشترک Crime Boss: Rockay City را با طرفداران به اشتراک گذاشته اند. این تریلر ظاهرا اولین قسمت از مجموعه ویدیوهایی است که بارها و بارها پخش خواهد شد. تریلر جدید روی گیم پلی تمرکز دارد و یکی از ماموریت های بازی به نام Candyman را پیش نمایش می دهد. این تریلر را می توانید در کانال 505 Games یوتیوب تماشا کنید.

تریلر گیم پلی The Crime Boss: Rockay City دو بازیکن را نشان می دهد که تلاش می کنند امواج بی پایان دشمنان را از دزدیدن آب نبات متوقف کنند. بازیکنان باید به هر طریق ممکن این آب نبات ها را حفظ کنند و برای رسیدن به این هدف می توانند از انواع سلاح ها استفاده کنند. متاسفانه این ماموریت با شکست به پایان می رسد و در نهایت یک اینترلود ویژه نمایش داده می شود که در آن بازیگران معروف بازی از این شکست صحبت می کنند.

این تریلر طولانی ترین گیم پلی بدون وقفه بازی Crime Boss: Rockay City را ارائه می دهد. این ویدیو چیز زیادی در مورد بازی فاش نمی کند و تریلر گیم پلی قبلی جزئیات بیشتری را به بازیکنان ارائه می دهد. ظاهرا این تریلرها به جای ارائه جزئیات بیشتر سعی در به تصویر کشیدن حال و هوای بازی دارند.این تریلر در نهایت با تیزر قسمت بعدی مجموعه ویدیویی Hello’s Yellow به پایان می رسد.

بخوانید  توسعه دهنده Callisto پروتکل بازی جدیدی را با Unreal Engine 5 ایجاد می کند

بازی Crime Boss: Rockay City که در جریان The Game Awards 2022 معرفی شد دارای بازیگران برجسته ای از جمله مایکل مدسن، دنی ترجو، دیمین پواتیه، دنی گلاور، مایکل روکر، چاک نوریس و بستنی وانیلی شرق این بازی اکشن از 505 Games در تاریخ 8 آوریل 1402 (28 مارس 2023) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S در دست بررسی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر