مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان آندور یک بمب اف اف را فیلمبرداری کرد که برای اولین بار بود

مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان ممکن است اولین استفاده فرنچایز از کلمه “f**k” را در خود داشته باشد، اما در نهایت، سردبیران به واژه ای متفاوت و دوستانه تر پرداختند.

این ایده تونی گیلروی نویسنده/نمایشگر بود، و حتی از او فیلمبرداری شد، اگرچه بعید بود که کات نهایی را انجام دهد.

Maarva که امپراتوری را با چنین کلمه قوی منفجر می کند، کاملاً با صحنه مطابقت داشت. ماروا قبلاً مرده بود، اما یک سخنرانی برای پخش در مراسم تشییع جنازه‌اش ضبط کرد، و استفاده از کلمه “f**k” ظاهراً به افزایش بیشتر شورش علیه امپراتوری کمک کرد. این می‌توانست یک لحظه افت میکروفون حتی قدرتمندتر باشد. اما متاسفانه. قرار نبود که باشد. صحنه همچنان بسیار قدرتمند و تکان دهنده است، حتی بدون کلمه – آن را در بالا تماشا کنید.

فیونا شاو، هنرپیشه Maarva، خط “F**k the Empire!” اما یک تهیه‌کننده ناشناس به صدا درآمد و گفت که شاو باید به‌جای «ایمنی» یک جمله متفاوت بگوید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

کارون گفت که یادش می‌آید فکر می‌کرد: «اوه، بیا. آنها می گفتند، “شما به امنیت نیاز دارید.” در ذهنم، وقتی این را می‌بینم، «f**k the Empire» را می‌شنوم، نه «مبارزه با امپراتوری».

کارون گفت: «همه اش تونی بود. “اوایل، او گفت: “ما این کار را انجام خواهیم داد. ما از این کار خلاص خواهیم شد. منظورم این است که دیزنی گفت نه. . و من اینطور گفتم، “باشه، باشه، ما این کار را انجام می دهیم.”

بخوانید  Stellar Blade Is Getting A Demo Next Week

بنجامین کارون کارگردان اندور در این باره گفت پادکست Reel Blend (از طریق GamesRadar) که ایده اصلی برای تشییع جنازه Maarva شامل سخنرانی شخصیت از آن سوی قبر از طریق یک هولوگرام با عبارت “F**k the Empire!”

فصل 2 Andor در حال حاضر در دست ساخت است، اما انتظار نمی رود در سال 2024 منتشر شود. در حالی که طرفداران باید کمی برای بازگشت آندور صبر کنند، فصل 3 Mandalorian در تاریخ 1 مارس در دیزنی پلاس پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر