معرفی ویژگی های جدید هدست PSVR2 در تریلر جدید

ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند استفاده از داده‌های ردیابی حرکت چشم برای افزایش تجربه مشاهده کاربران با فناوری Foveated Rendering، لنزهای OLED 4K که از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کنند، کنترل‌کننده‌های Sense بازطراحی‌شده که از فناوری‌های تریگر تطبیقی ​​و بازخورد لمسی برای گیم‌پدهای دو طرفه استفاده می‌کنند. استفاده شده، فناوری صدای Tempest 3D و میدان دید 110 درجه از دیگر ویژگی های نوآورانه و جدید این هدست نسبت به نسل قبلی پلی استیشن وی آر است. در ادامه می توانید این تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

PlayStation VR2 در تاریخ 22 فوریه (3 مارس) همراه با عرضه جهانی Horizon Call of the Mountain در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. بازیکنان همچنین می‌توانند باندل کامل PlayStation VR2 Horizon Call of the Mountain را که شامل بازی، هدست PSVR2 و کنترلر Sense می‌شود، به قیمت 599 دلار خریداری کنند. سونی همچنین تایید کرده است که عرضه اولیه بازی ها برای پلتفرم پلی استیشن VR2 فقط دیجیتالی خواهد بود، اما در آینده احتمالا شاهد عرضه تعدادی از این بازی ها به صورت نسخه های فیزیکی خواهیم بود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

کمتر از دو هفته مانده به عرضه جهانی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2، سونی تریلر جدیدی از این هدست واقعیت مجازی منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های خاص این هدست و نحوه استفاده از آنها در گیم پلی بازی به اشتراک می گذارد.

تریلر جدید هدست واقعیت مجازی PSVR2 ویژگی های جالب و خلاقانه این هدست را به نمایش می گذارد.

بخوانید  نیم نگاه Gang Beasts - زومجی