کارگردان Winnie the Pooh: Blood and Honey در حال تبدیل شخصیت های محبوب دوران کودکی به هیولاهای تشنه به خون

نسخه ما کاملا اختیاری است. این برای مخاطبان وحشتناک تر است. و برای افرادی که نمی خواهند آن را خیلی جدی بگیرند. کمی طنز است. و به نوعی سرگرم کننده و احمقانه است. اما تماشای آن کاملاً انتخاب شماست.

آره این دقیقا همان چیزی است که من می خواهم.

بنابراین این جهان افسانه های ترسناک خواهد بود.

ریس فریک-واترفیلد:

ریس فریک-واترفیلد:

شما افراد شرور ترسناک معمولی زیادی دارید، که در آن ها گرگینه ها، خون آشام ها، زامبی ها، بلا، بلا، بلا… و من فکر می کردم، چیزی فوق العاده منحصر به فرد و فوق العاده جالب در آن وجود دارد، جایی که شما شخصیتی را که همیشه دوست داشتنی در نظر گرفته می شد می پیچید. و کوچک و زیبا به این هیولا. و حداقل پس از آن، همه شروع به دیدن همان چیزی کردند که من در ابتدا تصور می‌کردم – که این تصاویر واقعاً عجیب و غریب هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سعی می کردم ذهنم را جمع کنم [into] خریدار چگونه فکر می کند وقتی در یک سینما هستید و پول خرج می کنید و بلیط وینی پو را به عنوان یک فیلم ترسناک می گیرید، به چه چیزی فکر می کنید؟ چه چیزی می خواهی ببینی؟ و ذهنم به این فکر می کرد که اگر برای این هزینه پرداخت کنم، دوست دارم سرگرم کننده باشد و دوست دارم احمقانه باشد. من نمی خواهم این فقط یک فیلم جدی مرگبار باشد. کاش می توانستم آنجا بنشینم و فقط بخندم. و این طنز بسیار خشکی است. به همه بازیگران و هنرپیشه ها گفتم این کار را نکنید. من نمی‌خواستم آن‌ها خنده‌دار بدانند که از وینی پو فرار می‌کنند، و این یک فیلم B خواهد بود. می‌خواستم آنها واقعاً باور کنند که واقعاً واقعاً ترسناک است.

شرحی ارائه نشده است

Winnie the Pooh: Blood & Honey در تاریخ 15 فوریه اکران می شود.

ریس فریک-واترفیلد:

وینی پو: خون و عسل به کارگردانی ریس فریک-واترفیلد این سوال را مطرح می‌کند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی کریستوفر رابین از دوستان تخیلی خود رشد می‌کند. و برخلاف فیلم کریستوفر رابین دیزنی با بازی ایوان مک گرگور، Blood and Honey پاسخ را کاملاً خشن نشان می دهد. ما با فریک-واترفیلد در مورد فیلم کلاسیک/نفرت انگیز آینده او صحبت کردیم (بسته به اینکه چقدر به وینی پو و دوستان وابسته هستید). او به ما گفت که این فیلم درباره چه چیزی است، برای چه کسی است، و برخی از مسائلی که در “از بین بردن” درک مردم از خاطرات مورد علاقه دوران کودکی خود داشته است.

بعد از آن بود. ما می توانیم خیلی سریع پروژه ها را تولید کنیم و جلو ببریم. و وقتی حدود فوریه رسید، فکر می‌کنم همینطور بود، متوجه شدیم که مفهوم آن بیرون است، در حوزه عمومی است، بنابراین اگر بخواهیم می‌توانیم از آن فیلم بسازیم. و فوراً از این فکر چشمانم برق زد.

بخوانید  ارتقاء بصری و فنی Fortnite در کنسول های نسل نهم و رایانه شخصی

GameSpot: اول از همه، Winnie the Pooh: Blood and Honey درباره چیست؟

اما بسیاری از ایده های دیگر وجود دارد. خیلی زیاد است [much folklore]. به عنوان مثال، پری دندان می تواند واقعا جالب باشد، زیرا مترادف با دوران کودکی است، اما ترسناک است. این در مورد کسی است که به داخل اتاق کودک می رود و چیزی از زیر بالش او برمی دارد. اون لحن تیره تری داره بنابراین، داستان‌ها و ایده‌هایی از این دست وجود دارد که می‌توانم در آن جا بنویسم. و من می‌خواهم دنیایی پیرامون داستان‌ها بسازم، جایی که همه این شخصیت‌ها و افسانه‌های نوستالژیک را که همه درباره آن‌ها شنیده‌ایم، گرفته‌ایم تا این ارزش بازار را داشته باشند، و سپس آنها را بچرخانیم و تبدیل به آنها کنیم. منظره ای از وحشت .

بله دقیقا. مثل مارول [Cinematic] کائنات. اما کسی که منابع کمی دارد، در حال حاضر. اما ما اکنون شروع به دریافت پول بیشتر و بودجه بیشتر برای برخی از آنها کرده ایم. چون مردم پتانسیل را می بینند. امیدوارم بتوانم در آینده چیزهای واقعاً جالبی بسازم.

و پس از آن، یک بار که فیلمبرداری شد، حدود دو ماه بعد، کاملاً ویروسی شد. و برخی از عکس ها به اشتراک گذاشته شده است، به خصوص عکسی که در آن این دختر در حال لذت بردن از اوقات خود در جکوزی است. داره خوش میگذره و سپس پشت سر او، پو و خوکچه را می بینید که از تاریکی روی او می خزند. و بله، خیلی عجیب است. دیدن وینی پوه عظیم الجثه با شکم بزرگ، گوش های کوچکش با کلروفرم در دستانش بسیار عجیب است.

اوج وحشت در سال 2018 است. اکنون، در سال 2023، ما در دوره ای از ترسناک “دجیل” هستیم که با بدخیم 2021 شروع شد و با Barbarian, Terrifier 2 در سال 2022 ادامه یافت و سال 2023 با M3GAN آغاز شد. با این حال، هیچ یک از آن فیلم‌ها نمی‌توانند شمعی را برای فیلم آینده وینی پو: خون و عسل نگه دارند. بله، درست است، خرس عروسکی مورد علاقه شما، خاطره ارزشمند دوران کودکی شما، به یک قاتل تشنه به خون تبدیل می شود.

و طنز و حماقت از این واقعیت ناشی می شود که وینی پو در حال انجام کاری است. مثل اینکه چاقو در دست دارد [and] دنبال کسی بدو این چیزی است که آن را کمی مسخره و کمی سرگرم کننده می کند. بنابراین بله، من می خواهم مردم به سینما بخندند. قرار است به آنجا بروید تا اوقات خوبی داشته باشید – سرگرم شوید، بخندید، تفریح ​​کنید. لازم نیست همه فیلم‌های ترسناک دارای ته مایه‌های استعاری عمیق و ترسناک واقعی باشند. همچنین ممکن است آن آزمایش های سرگرم کننده احمقانه وجود داشته باشد.

ریس فریک-واترفیلد:

این فیلم دو کمپ دارد. شما 50 درصد آن را دوست دارید. آنها می گویند، “این بهترین چیز است. این یک ایده منحصر به فرد است. مفهوم شگفت انگیز است.” آنها فوق العاده، فوق العاده برای آن هیجان زده هستند. اما شما هنوز 50 درصد افرادی را دارید که من شیطان آنها هستم. آنها فکر می کنند من شیطان خالص هستم – من نابود می کنم [the] زندگی بچه ها، و بله، باید به زندان بیفتم. ما به معنای واقعی کلمه در بریتانیا طومارهایی برای متوقف کردن آن دریافت کردیم. ما تهدید به مرگ شدیم. یک نفر گفت می خواهد به پلیس زنگ بزند. این دیوانه کننده است که چقدر بحث برانگیز است. و اکنون که فیلم در حال اکران است همچنان در حال پخش است. شما 50 درصد دارید [on] یک طرف 50% [on] طرف دیگر

بخوانید  راسل کرو در فیلمبرداری یک صحنه هر دو پای خود را شکست اما ادامه داد

بله، من به نوعی دنیایی را در اینجا تثبیت می کنم، جایی که واقعاً می خواهم داستان سرایی زیادی انجام دهم. زیرا همیشه فکر می‌کردم از برخی از شرورهای معمولی – ارواح، گرگینه‌ها و خون‌آشام‌ها خسته شده‌ام. من عاشق تماشای آنها هستم، اما اساساً می دانم که قرار است چه چیزی را تماشا کنم. و برای آنها سخت است که نوآور یا متفاوت باشند. آنها بسیار کلیشه ای می شوند. اما این داستان ها و این شخصیت های جدید، شما نمی دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. شما نمی دانید چه سنتی قرار است حول آنها ساخته شود. شما نمی دانید ویژگی های متفاوت آنها چیست. و لازم نیست به وینی محدود شود. خیلی شخصیت های دیگه هم هستن و این فقط دیزنی نیست. بامبی، من فکر می کنم، برای آن شگفت انگیز است. چون همه می گویند “بامبی قرار است هیولا شود؟” و همان اثر “چه جهنمی است؟” را دارد. و علاقه آنها را تحریک می کند. و بله، پیتر پن یکی دیگر است.

آنها اکنون این نفرت تحریف شده را دارند، به ویژه نسبت به کل بشریت، و از کریستوفر رابین. آنها وحشی و تشنه به خون هستند. و مردم را خوردند.

وای. با دانستن این که وینی پو در شرف تبدیل شدن به مالکیت عمومی بود، آیا قبل از آن فیلم را شروع کردید؟ یا قبل از اینکه در مالکیت عمومی باشد کار روی آن را شروع نکردید و سپس برای انتشار آن عجله نکردید؟

واقعا احمقانه و سرگرم کننده است. و همچنین علاقه بسیاری از مردم را برمی انگیزد. چون می گویید “چطور او تبدیل به یک هیولا شد؟” چون در ابتدا تصورش سخت است. بنابراین بله، این ایده در حدود فوریه به ذهنمان رسید. فوراً گفتیم: “هی، بیایید با این شروع کنیم.” و من شروع به جستجوی لباس‌ها کردم، اینکه او چه شکلی می‌تواند داشته باشد، داستان چگونه می‌تواند باز شود. ، مکان ها گفتم: کجا می توانم پایه گذاری کنم؟ و من با تمام توان شروع به کار کردم، همه قطعات را کنار هم گذاشتم، شروع به نوشتن فیلمنامه کردم و بعد از حدود یک ماه و نیم پس از ایده اولیه خلق، آن را کارگردانی کردم. بنابراین، خیلی سریع حرکت کردیم.

بخوانید  جدید در دیزنی پلاس در ژانویه 2024: پرسی جکسون، Marvel's Echo

ریس فریک-واترفیلد:

موضوع کلی فیلم رها شدن است. این فیلم حول محور کریستوفر رابین است که در جوانی با وینی پو، پیگلت و سایر موجودات رابطه و دوستی دارد. وقتی بزرگ شد، آنها را پرورش داد. او با آنها تقریباً مانند یک حیوان خانگی رفتار می کرد.

خب، این پاسخی است که ما با مردم می خواهیم. دو نسخه از Winnie the Pooh وجود دارد. نسخه دیزنی وجود دارد که زیبا و شایان ستایش است. این همان چیزی است که بچه ها باید تماشا کنند. و اگر مردم می‌خواهند که مانند دیدگاهشان از وینی پو تثبیت شود، می‌توانند به آن پایبند باشند. آنها نیازی به تماشای فیلم، نسخه ما ندارند.

ریس فریک-واترفیلد:

گفتی طنز بود بنابراین، اگر به آن بخندیم خوب است؟

در لیست تیتراژ شما متوجه شدم که فیلم‌های ترسناک پیتر پن و بامبی آینده دارید. آیا این جایگاه جدیدی است که خودتان پیدا کرده اید؟

وقتی 15 یا 16 ساله بود مجبور شد برای رفتن به دانشگاه نقل مکان کند. و سپس وقتی به دانشگاه رفت، باعث شد دوستانش غذا را از دست بدهند. آنها نیاز به انجام بیشتر داشتند. سپس زمستان فرا رسید و آنها مجبور شدند برای زنده ماندن به غرایز حیوانی خود برگردند. نتیجه این کار، زمانی که غذا تمام شد، این بود که آنها مجبور شدند دوست خود، Eeyore را بخورند. آره، پس ایور خورده می شود. ذهن آنها منحرف شده است زیرا آنقدر به حیوان خانگی بودن عادت داشتند که بیرون رفتن در طبیعت ذهنیت آنها را به شدت تغییر می دهد. و این همان چیزی است که برای پو و دوستانش رخ داد.

آیا این به افرادی که با وینی پو بزرگ شده اند آسیب وارد می کند؟ چون شوهر من طرفدار بزرگ وینی پو است. و وقتی این موضوع را به او گفتم، گفت: «آره، من آن فیلم را نمی بینم. برام مهم نیست باید چیکار کنی من این فیلم را نمی بینم

کریستوفر رابین برمی گردد، جایی که ما به سرعت وارد فیلم می شویم. او آنها را می بیند و آنها پس از دیدن او دچار عصبانیت می شوند. و در همین حال، داد و بیداد آنها گروهی از دختران را تحت تأثیر قرار می دهد که به یک خلوتگاه روستایی می روند. این یک کابین در فضای جنگل است که در آن به آنجا رفته اند تا از واقعیت، زندگی شلوغ شهری فرار کنند، و فقط برای داشتن یک آخر هفته آرام آرام. اما پس از آن وینی پو و پیگلت در نزدیکی آنها وحشی می شوند و در حمله بعدی گرفتار می شوند. و باعث می شوید که مردم با چکش به سرشان ضربه بخورند. سرشان را با ماشین ها زیر گرفته اند. برخی از مردم کلروفرم شده اند، چاقو به گلویشان می زند… چیزهای زیادی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر