وین دیزل و خانواده اش با جیسون موموآ در اولین تریلر Fast and Furious 10 می جنگند.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

اولین تریلر از یونیورسال پیکچرز Fast X را منتشر کرد که در آن وین دیزل و خدمه اش باید با جیسون موموآ مقابله کنند و نبرد کنند.

فیلم Fast X در 19 می 2023 (29 می 1402) اکران خواهد شد. همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم Fast and Furious 10 منتشر شد. امروز بالاخره یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم Fast X را منتشر کرد که بارها توسط گروه Dom Torto مورد ضرب و شتم قرار گرفت و او اکنون در این فیلم اکشن قرار است از تورتو و خانواده اش انتقام بگیرد و برای این منظور به سراغ با ارزش ترین ها می رود. چیزی که پسرش است.

فیلم Fast X نوید یک فیلم اکشن با مسابقات اتومبیل رانی و انفجارهای بزرگ را می دهد که مانند قسمت های قبلی شاهد صحنه های دیوانه کننده ای خواهیم بود. همچنین در کنار بازگشت شخصیت های قدیمی و قسمت های قدیمی سری فیلم های سریع و خشمگین، در اولین تریلر فیلم Fast and Furious 10 شاهد معرفی شخصیت تس با بازی بریس لارسون هستیم که نقش مهمی در وقایع این فیلم و همچنین شخصیت شارلیز ترون در این فیلم بازگشته است. می توانید ادامه دهید اولین تریلر فیلم Fast X از طریق یوتیوب تماشا کنید.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Seraph: هفته اول راهنمای چالش های فصل
تحریریه مجله بازی یک گیمر