آواتار 2 پس از پنجمین آخر هفته همچنان در صدر باکس آفیس قرار دارد

آواتار 2 همراه با پخش آن در مناطق بین المللی تاکنون بیش از 1.9 میلیارد دلار فروش داشته است و به نظر می رسد جایگاه Spider-Man: No Way Home را به عنوان ششمین فیلم پرفروش تمام دوران در سراسر جهان از آن خود کند. جیمز کامرون کارگردان با بازی های قوی در باکس آفیس آماده است تا با آواتار 3، 4 و 5 جلو برود.

با گذشت پنج هفته از اکران باکس آفیس، آواتار: راه آب بار دیگر جایگاه نخست را در بازار داخلی به خود اختصاص داد. تعطیلات چهار روزه مارتین لوتر کینگ جونیور ده ها نفر را در سینماها نشان داد و به دنباله آواتار کمک کرد تا آخر هفته بزرگ دیگری داشته باشد – همانطور که انتظار می رفت – با فروش بلیط 40.6 میلیون دلاری. موجو باکس آفیس.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازسازی House Party با کسب 4.4 میلیون دلار از 1400 پرده در جایگاه ششم قرار گرفت، در حالی که بقیه ده فیلم برتر شامل فیلم‌های آشنا مانند Black Panther: Wakanda Forever، Puss in Boots: The Last Wish و تام هنکس با مردی به نام اتو می‌شد. .

نتایج باکس آفیس ایالات متحده از 13 تا 16 ژانویه

  1. آواتار: راه آب – 40.6 میلیون دلار
  2. M3GAN – 21.7 میلیون دلار
  3. گربه چکمه پوش: آخرین آرزو – 19 میلیون دلار
  4. مردی به نام اتو – 15.3 میلیون دلار
  5. هواپیما – 12 میلیون دلار
  6. مهمانی خانه – 4.4 میلیون دلار
  7. Black Panther: Wakanda Forever – 2.8 میلیون دلار
  8. نهنگ – 1.8 میلیون دلار
  9. ویتنی هیوستون: من می خواهم با کسی برقصم – 1.5 میلیون دلار
  10. Waltair Veerayaya – 1.2 میلیون دلار
بخوانید  Mario + Rabbids Sparks of Hope باعث شهرت یوبی سافت شد

فراتر از آب های پاندورا، M3GAN نیز دومین آخر هفته موفقی داشت. فیلم همراه قاتل هوش مصنوعی پس از اولین نمایش بهتر از حد انتظارش، در جایگاه دوم باقی ماند و ۲۱.۷ میلیون دلار دیگر از فروش بلیت داخلی به دست آورد و یونیورسال هم اکنون کار روی دنباله آن را آغاز کرده است. در مورد فیلم‌های جدید، فیلم اکشن هواپیمای جرارد باتلر و مایک کولتر با ۱۲ میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت و در ابتدا برای مقام سوم در نظر گرفته شده بود. حتی همدردی با باتلر که به طور تصادفی صورتش را با اسید و نقدهای مثبت پاک کرد، نمی‌تواند به اوج گرفتن فیلم کمک کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر