پایان مراحل فیلمبرداری Gran Turismo

اقتباس سینمایی Gran Turismo توسط Sony Pictures و PlayStation Productions تولید شده است اسد قزلباش، کارتر سوان، داگ بلگراد و دانا برونته آنها به عنوان تولید کننده آن عمل می کنند. فیلم Gran Turismo قرار است در 11 آگوست 2023 (20 اوت 1402) اکران شود. در 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401)، طرفداران همچنین باید منتظر پخش سریال The Last of Us در HBO باشند.

نیل بلومکمپ در پست جدیدی اعلام کرد که اقتباس سینمایی Gran Turismo به پایان رسیده است.

دیوید هاربربازیگر سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) آرچی مدکویبازیگر سریال See ارلاندو بلوممجری که در پادشاهی بهشت ​​ظاهر می شود دارن بارنتمجری که در Love Hard ظاهر می شود جرالدین استل هالیولمجری حاضر در Crank: High Voltage (Crank: High Voltage) جاش استرادوسکیبازیگر سریال چرخ زمان دانیل پویگبازیگر سریال نائومی جیمن هانسوبازیگر الماس خونی و توماس کرچمنمجری که در کینگ کنگ (کینگ کنگ) ظاهر می شود در Gran Turismo بازی می کند.

نیل بلومکمپ در پستی در شبکه های اجتماعی گفت: «مراحل فیلمبرداری [فیلم گرن توریسمو] انجام شده! به عنوان یک علاقه‌مند به خودرو، هرگز تصور نمی‌کردم که در رأس یک اثر خودرو محور قرار بگیرم. من زمان شگفت انگیزی را با فیلمبرداری این فیلم گذراندم و از همه بازیگران و گروه سازنده برای این امکان سپاسگزارم. اکنون به توکیو می روم تا به ویرایش این اقتباس فکر کنم.”

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم نیل بلومکمپ او با انتشار بلیتی جدید از پایان فیلمبرداری گرن توریسمو خبر می دهد. سونی پیکچرز تولید این اقتباس سینمایی را در اواخر اکتبر آغاز کرد و در ماه نوامبر فیلمبرداری را در بوداپست، پایتخت مجارستان آغاز کرد.

بخوانید  مکس اولین نگاه به اسپین آف پنگوئن محور The Batman, It Prequel را نشان می دهد

نیل بلومکمپ، مدیر منطقه 9، رئیس گرن توریسمو است جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زک بیلینکینگ ریچارد نویسنده فیلم، فیلمنامه را بر اساس یک داستان واقعی نوشته است. این فیلم ماجراهای یک بازیکن سطح بالای Gran Turismo را دنبال می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک راننده مسابقه حرفه ای را دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر