جیم رایان نگرانی خاصی در مورد سرویس Game Pass ندارد

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

با این حال، بر اساس نقل قول های بالا، به نظر می رسد که این شخص به خدمات اشتراک Xbox اهمیت چندانی نمی دهد. اگر قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد به پایان برسد، مطمئناً مشترکین بازی بعد از آن سود زیادی خواهند برد. مایکروسافت معتقد است که با تکمیل این خرید، ایکس باکس قدرت رقابتی پیدا می کند.

لوگوی ایکس باکس و پلی استیشن

در جریان جدیدترین اخبار بازی، طبق منابع رسانه ای Insider Gaming، رئیس پلی استیشن در جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان عملاً به سرعت قدرت عجیب و خاص Game Post را تکذیب کرد. ظاهراً در جلسه فوق، جیم رایان تخمین زده است که تعداد مشترکین Game Pass که به 20 میلیون نفر رسیده است، کمتر از تعداد کنسول های پلی استیشن 5 فروخته شده در آن دو سال بوده است. در ادامه بخشی از صحبت های این فرد را می خوانیم:

با عرضه رسمی نسل نهم بازی های ویدیویی، دو شرکت سونی و مایکروسافت سیاست های متفاوتی را برای کنسول های خود در نظر گرفتند. سرویس Xbox Game Pass اکنون به عنوان بخش اصلی استراتژی فعلی مایکروسافت برای رقابت با این نسل شناخته شده است. با این حال، به نظر می رسد جیم رایان نگران این سرویس اشتراک نباشید.

“وقتی به Game Pass نگاه می کنیم، به نظر می رسد [اعداد مربوط‌به گیم پس] کاهش می‌یابد وقتی Game Pass را در نظر می‌گیریم، در دو سال بیشتر از تعداد مشترکین PS5 آنها فروش داشته‌ایم. آنها 6 تا 7 سال است که این کار را انجام می دهند (روی Game Pass کار می کنند و آن را به عموم ارائه می کنند). [مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس] وجود دارد”.

بخوانید  وقتی خورشید تاریک می شود؛ تصاویر خیره کننده از خورشید گرفتگی کامل در سال 2024

باید توجه داشته باشید که نقل قول های پاراگراف قبلی از یک منبع ناشناس به بیرون درز کرده است. با این حال، به نظر می رسد این منبع توسط Insider Gaming به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته شود. جالب است بدانید که نظرات جیم رایان زمانی بیان شد که سونی صراحتا با تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت مخالفت کرد. جیم رایان علیرغم اصرار مایکروسافت بر حفظ سری بازی های Call of Duty برای حداقل 10 سال روی پلی استیشن، مایکروسافت علناً با این خرید مخالفت کرد و آن را ناعادلانه خواند.

مدیر عامل و رئیس SIE ادعا می کند که تعداد کنسول های PS5 فروخته شده در 2 سال بیشتر از تعداد مشترکین جمع آوری شده برای Game Pass در حدود 6 سال است.

طبق گزارش جدید تام هندرسون در رسانه Gaming Insider، مدیر عامل و رئیس بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی در مورد صحبت های جدید در مورد سرویس Game Pass صحبت کرده است.