یکی از سازندگان ابزار تقلب Destiny 2 به پرداخت 4 میلیون دلار به Bungie محکوم شد.

طبق تصمیم دادگاه، یکی از سازندگان ابزار تقلب Destiny 2 باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کند 4.3 میلیون دلار به استودیو Bungie اهدا شده است.

تریلر DLC بزرگ Lightfall را در جریان رویداد State of Play این هفته سونی خواهیم دید. در این رویداد آنلاین، آثار دیگری مانند بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیو Rocksteady نیز حضور دارند.

علاوه بر این پیروزی قانونی، استودیو بانجی با نام مستعار بازی Destiny مبارزه کرد. 2 با یک پرونده جدید علیه LaviCheats ادامه خواهد داد. Bungie برای هر بار دانلود این نرم افزار تقلب دو هزار دلار دریافت کرد که در نهایت تقریباً 5.6 میلیون دلار بود. در حال حاضر، Bungie قرار است ششمین سال بازی Destiny 2 را با انتشار بسته الحاقی Lightfall آغاز کند.

در پی شکایتی که سال 2021 آغاز شده است، استودیو Bungie، توسعه‌دهنده Destiny 2، با ایجاد ابزار تقلب با AimJunkies، یکی از سازندگان ابزار تقلب Destiny 2، نویسنده Bungie، در نبرد حقوقی پیروز شد. در نتیجه این استودیو موفق شد در مجموع 4 میلیون و 396 هزار و 222 میلیون دلار خسارت و هزینه های قانونی دریافت کند.

Lightfall بازیکنان را به Neomuna می برد، یک مستعمره مخفی انسان، جایی که یک نبرد بزرگ در برابر سربازان تاریکی رخ خواهد داد. این بسته الحاقی در 9 مارس (28 فوریه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

بخوانید  Palworld – چگونه نرخ گرفتن پال را افزایش دهیم