توضیحات سازندگان بازی Diablo 4 در مورد جهان این اثر در ویدیوی جدید

بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن سال جاری (16 ژوئن 1402) برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، برای ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

از طرفی کاربرانی که این بازی را پیش خرید کرده اند در بازه زمانی 17 تا 19 مارس (26 تا 28 اسفند) زودتر از سایرین می توانند این اثر را تجربه کنند. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 منتشر شد. در این ویدیو سازندگان بازی توضیحات زیادی در مورد Sanctuary که به دنیای این بازی معروف است ارائه می دهند که در ادامه می توانید ویدیوی ارسال شده را مشاهده کنید.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سازندگان این بازی به کاربران قول داده اند که در هر گوشه از دنیای این اثر چیزهای جدیدی مانند دشمنان، کوئست ها، کمپ های امن، رویدادها، منابع و سیاه چال ها وجود خواهد داشت. علاوه بر این، در جریان پخش زنده Developer Update که در تاریخ 28 فوریه (9 مارس) برگزار می شود، توسعه دهندگان Diablo 4 جزئیات بیشتری را در مورد این اثر فاش خواهند کرد.

بدون شک می توان Diablo 4 را به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی های ویدیویی امسال معرفی کرد. در روزهای اخیر، بلیزارد AEntertainment در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 اعلام کرد که نسخه بتا این اثر هنری بین 24 تا 26 مارس (4 تا 6 آوریل 1402) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بخوانید  جدول زمانی کامل FINAL FANTASY 7 توضیح داده شد!
ویدیوی جدیدی از بازی Diablo 4 به تازگی در دسترس قرار گرفته است که در آن سازندگان این اثر به توصیف کیهان بازی به نام Sanctuary پرداخته اند.

همانطور که می بینید، Sanctuary دارای پنج منطقه مختلف است. منطقه کهجستان که منطقه ای کویری با تپه های ماسه ای وسیع است در این اثر حضور خواهد داشت. Scosglen که با الهام از کشور اسکاتلند ساخته شده است. منطقه شکسته پیکس بر اساس کوه های کارپات طراحی شده است. استپ های خشک به عنوان یک منطقه کویری کوهستانی شناخته می شوند. در نهایت کاربران باتلاق هاوزار را در دیابلو 4 خواهند دید.

جالب است بدانید که انتقال بین مناطق مختلف این بازی به شکل جالبی اجرا شده است. به عنوان مثال، هنگامی که کاربران از قله های شکسته به هوازار عبور می کنند، آبشارهایی را می بینند که از ذوب برف تشکیل شده است که در هنگام ورود به حوضه رودخانه، آب را به باتلاق ها می رساند.

دانلود از آپارات