آغاز مراحل ساخت نسخه واقعیت مجازی بازسازی Resident Evil 4 برای PS VR2

لیان کندی در مورد بازسازی Resident Evil 4 فکر می کند

همانطور که احتمالا شما دوستان یک گیمر عزیز می دانید پلی استیشن VR2 سونی امروز به صورت رسمی در بازارهای جهانی در دسترس گیمرها قرار گرفته است. کپکام خبری در مورد یکی از کارهای در دست توسعه این هدست واقعیت مجازی منتشر کرده است.

در حال حاضر اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد این نسخه در دسترس نیست. همچنین مشخص نیست توسعه دهندگان چه تاریخی را برای انتشار آن در نظر گرفته اند. با این حال می دانیم که پس از انتشار رسمی این بازی، نوبت به این DLC رایگان خواهد رسید. بر اساس تاییدیه مبنی بر اینکه سازندگان فرآیند ساخت این نسخه را آغاز کرده اند، به نظر می رسد تا عرضه رسمی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 Remake هنوز راه زیادی باقی مانده است.

بازی Resident Evil 4 Remake 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای کنسول ها پلی استیشن 5پلی استیشن 4 Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهند بود.

Capcom به تازگی اعلام کرده است که توسعه حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 Remake برای PlayStation VR2 آغاز شده است.

این شرکت باسابقه از طریق حساب رسمی رزیدنت اویل ژاپن در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که تولید نسخه واقعیت مجازی نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 4 را آغاز کرده است. کپکام همچنین گفت که درست مانند آنچه در رزیدنت اویل دهکده رخ داد، حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 Remake به عنوان یک افزونه رایگان برای نسخه PS5 در دسترس علاقه مندان به سبک بقا خواهد بود.

بخوانید  وین دیزل و خانواده اش با جیسون موموآ در اولین تریلر Fast and Furious 10 می جنگند.

بازیکنان هم اکنون می توانند آثار مختلفی مانند نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village را بر روی PS VR2 تجربه کنند. نسخه ای که به صورت بسته الحاقی رایگان برای تمامی دارندگان بازی Resident Evil Village در کنسول PS5 عرضه شد. طبق آخرین اخبار بازی، مراحل ساخت نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 Remake نیز آغاز شده است. کپکام ماه ها پیش در جریان رویداد State of Play عرضه Resident Evil 4 VR Remake را تایید کرد.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر