یوان مک گرگور به آن هاتاوی در فیلم جدید کارگردان یعنی It Follows می پیوندد


یوان مک گرگور جدیدترین فیلم جدید کارگردان آن هاتاوی یعنی It Follows پس از قرارداد با برادران وارنر است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر دیگر به فیلم ماجراجویی جدید برادران وارنر اضافه شد. ایوان مک گرگور، بازیگر نقش اوبی وان کنوبی در دنیای جنگ ستارگان، به جمع بازیگران فیلم ماجراجویی بدون عنوان برادران وارنر پیوست. این فیلم قرار است توسط کارگردان فیلم It Follows، دیوید رابرت میچل ساخته شود. این فیلم قرار است توسط Bad Robot ساخته شود و جی جی آبرامز و هانا مینگلا به عنوان تهیه کننده از طریق Bad Robot فعالیت می کنند.

مت جکسون نیز از طریق جکسون پیکچرز در این فیلم به عنوان تهیه کننده بازی می کند. آن هاتوی دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود. اطلاعات کمی در مورد این فیلم در دسترس است، اما منابع نزدیک به پروژه می گویند که وقایع فیلم در دهه 1980 اتفاق می افتد، جایی که دایناسورها در آن دیده می شوند و به نظر می رسد که فیلم از علمی-تخیلی و ماجراجویی الهام گرفته شده است. آثار دهه 80. هاتاوی و مک گرگور قرار است نقش والدین را بازی کنند، اما هنوز بازیگران کودک معرفی نشده اند.

آن هاتاوی در نقش جادوگر بزرگ با گربه سیاه در فیلم جادوگران

در طول سال‌ها، میچل فیلم‌های The Myth of the American Sleepover، It Follows و Under the Silver Lake را کارگردانی کرده است و اکنون قرار است The Following، دنباله The Following را کارگردانی کند. ایوان مک گرگور که بیشتر برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی در دنیای جنگ ستارگان شناخته می شود، اخیراً برای این نقش در سریال اوبی وان کنوبی بازگشته است.

بخوانید  Obi-Wan Kenobi فصل 2 در حال حاضر "در حال توسعه فعال نیست".

از دیگر نقش های مک گرگور می توان به Trainspotting، Moulin Rouge، Big Fish، Angels & Demons، The Impossible، Jack the Giant Slayer، T2 Trainspotting، Beauty and the Beast، کریستوفر رابین، دکتر اسلیپ، پرندگان شکاری، فصل سوم سریال Fargo و هالستون سری ذکر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر