تاریخ انتشار تاندربولتز مارول دو ماه به جلو رفت



با توجه به اینکه دیزنی رسماً بازیگران و تاریخ فیلم آینده Fantastic Four را اعلام کرد، Thunderbolts تاریخ اکران خود را دو ماه افزایش داد و Fantastic Four پنجره اکران اصلی آن را در اختیار گرفت.

همانطور که در گزارش برخورد دهندهThunderbolts اکنون تاریخ اکران 2 مه 2025 خواهد داشت، در حالی که Fantastic Four برای اکران در 25 ژوئیه 2025 برنامه ریزی شده است. مشابه سایر فیلم های MCU، مانند Avengers یا Guardians of the Galaxy، Thunderbolts نیز یک مجموعه دیگر از فیلم های گروه خواهد بود. چندین شخصیت تثبیت شده

اما برخلاف انتقام‌جویان یا نگهبانان کهکشان، شخصیت‌های فیلم‌های آینده برخلاف قهرمان‌های سنتی که در فیلم‌های قبلی دیده‌ایم، از ضدقهرمانان تشکیل خواهند شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به سباستین استن در نقش باکی بارنز، فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، دیوید هاربر در نقش رد گاردین، وایت راسل در نقش جان واکر، هانا جان کامن در نقش آوا استار، اولگا کوریلنکو در نقش مستر و جولیا لوئیس دریفوس در نقش والنتینا اشاره کرد. آلگرا دو فونتین.

همچنین شایان ذکر است که از زمانی که Thunderbolts در ابتدا معرفی شد، تعدادی از بازیگران از این پروژه کناره گیری کردند. در اوایل سال جاری، مشخص شد که استیون یوئن از این فیلم کناره‌گیری می‌کند. سپس چند هفته بعد اعلام شد که ایو ادبیری نیز فیلم را ترک کرده و جرالدین ویسواناتان جای او را گرفته است.

Thunderbolts در ابتدا قرار بود در ماه جولای امسال اکران شود، اما به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در سال 2023، به سال آینده موکول شد. تنها فیلم مارول که برای اکران در سال جاری برنامه ریزی شده بود، Deadpool & Wolverine است که در تاریخ اکران خواهد شد. 26 جولای 2024.

بخوانید  بازی Minecraft Legends و محاصره های چندنفره عظیم آن در ماه آوریل منتشر می شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر