بازی Minecraft Legends و محاصره های چندنفره عظیم آن در ماه آوریل منتشر می شود

Minecraft Legends به شما این امکان را می دهد که با موجودات Minecraft بازگشتی و همچنین موجودات جدید اتحاد ایجاد کنید. تجربه چند نفره متقابل که با همکاری Blackbird Interactive ساخته شده است، شما را مجبور می کند ارتش و منابع خود را با بقیه اعضای تیم به اشتراک بگذارید. این بدان معنی است که همکاری کلید پیروزی است، زیرا هر کسی که تلاش می کند همان کار را انجام دهد با شکست تمام می شود. درست مانند کمپین (و Minecraft اصلی)، نقشه به صورت رویه‌ای تولید می‌شود و هر بار که بازی می‌کنید، تجربه متفاوتی به شما می‌دهد. Piglins نیز برای حمله به هر دو تیم آنجا خواهد بود، بنابراین نمی توانید به طور کامل روی تیم دیگر تمرکز کنید.

همچنین کارهای زیادی برای انجام در Minecraft Legends وجود دارد. همانطور که دشمن برای حمله به پایگاه شما برنامه ریزی می کند، این شما هستید که باید دفاعیات خود را جمع کنید و تا حد امکان کاری قدرتمند انجام دهید. این شامل دیوارها، دروازه ها، برج ها و ایستگاه ارتقاء است. نحوه ساخت آن به شما بستگی دارد، و همچنین می توانید تله هایی قرار دهید تا سرعت بازیکنان ناآگاهی که موفق به ورود به داخل می شوند را کاهش دهید.

به نظر می‌رسد که Minecraft Legends با تأکید بر استراتژی، از فرمول اصلی بازی فاصله می‌گیرد و Mojang این را در اولین نمایشگاه Xbox Developer Direct در 23 ژانویه نشان داد. این ارائه به ما طعم بازی چند نفره رقابتی را داد و همانطور که می بینید، شما به جای ساختن (بیشتر) در Minecraft Legends خواهید جنگید.

بخوانید  Films et séries de 1402 Du vol aux vrais détectives

از دور، هنوز چند ترفند در آستین خود دارید. سلاح‌های محاصره قادر به شلیک پرتابه از فاصله دور برای تخریب پایگاه دشمن هستند، اما سلاح‌های ضد محاصره می‌توانند موجی از درد را به عقب برگردانند. این Minecraft نیست که شما می شناسید، اما روح بداهه نوازی هنوز زنده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Minecraft Legends در 18 آوریل برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و PC عرضه می شود.