گفتگوی بازیگر Chewbacca در نقش ووکی جدی در The Acolyte

جوناس سوتامو بازیگر Chewbacca درباره نقش خود در سریال تلویزیونی جنگ ستارگان The Acolyte صحبت کرده است که در آن نقش یک جدی ووکی به نام Kelnacca را بازی می کند. سواتامو در صحبت با امپایر گفت که بازی در نقشی که از کودکی آرزوی آن را داشته یک “رویایی محقق شده” است.

او گفت: «از پنج سالگی، مانند هر کودکی رویای جدی بودن را داشتم. زمانی که کلمه جدی برای اولین بار ذکر شد (در طول بحث برای The Acolyte)، من واقعاً هیجان زده شدم، مانند یک بچه کوچک که بالاخره اسباب بازی مورد علاقه خود را برای تولدش دریافت کرد.

سوتامو جانشین پیتر میهو در نقش چوباکا شد که در سال 2019 درگذشت. سوتامو گفت که او از میهیو آموخته است که قرار است چوباکا به عنوان یک شخصیت میم ایفای نقش شود، به این معنا که مخاطب دقیقاً نمی‌داند او چه می‌گوید، اما او از طریق حرف‌هایش می‌فهمد. رفتارها، از جمله غرش او. برای The Acolyte، Suotamo گفت که او این درس ها را به کار برد و کمی عزم راسخ تر برای تبدیل کلناکا به جدی اضافه کرد.

او گفت: “جدی بودن کلناکا انتظارات خاصی را در مورد نحوه رفتار شما در حین انجام وظیفه تحمیل می کند.” “مفروضات خاصی وجود دارد که می توان در مورد اینکه آیا او اجازه می دهد تا احساساتش کنترل او را در حدی که مثلا چوباکا انجام می دهد وجود دارد.”

Kelnacca اولین Wookie Jedi جنگ ستارگان نیست، زیرا The Clone Wars شخصیت Burryaga را نشان می دهد. Suotamo گفت که قبل از ساخت The Acolyte از این شخصیت می‌دانست و حتی با نویسندگان صحبت کرده است. او گفت: «من همچنین می‌خواستم Kelnacca را از Burryaga متمایز کنم و بیش از حد آن داستان‌ها را کپی نکنم.

بخوانید  فروش The Ascent از یک میلیون نسخه فراتر رفته است

میهو در نقش Chewbacca از جنگ ستارگان اصلی 1977 تا The Force Awakens در سال 2015 بازی کرد. پس از درگذشت او در سال 2019، Suotamo نقش Chewbacca را بر عهده گرفت. سووتامو با قد نزدیک به هفت فوت، قبل از بازگشت به کشورش فنلاند برای تکمیل خدمت سربازی اجباری خود، در پن استیت بسکتبال بازی کرد. پس از آن سوتامو فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد.

The Acolyte در ماه ژوئن در دیزنی پلاس نمایش داده می شود. برای اطلاعات بیشتر، هر آنچه را که باید در مورد The Acolyte بدانید در گالری زیر بیابید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر