فروش The Ascent از یک میلیون نسخه فراتر رفته است

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، بازی تیراندازی و نقش آفرینی The Ascent از زمان عرضه خود در سال 2021 تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی با فروش بیش از پنج میلیون دلاری در هفته اول انتشار خود توانست بهترین عملکرد را در بین بازی های ناشر Curve Games ثبت کنید.

Neon Giant اعلام کرد که The Ascent بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

در همین رابطه، آرکید برگ، مدیر خلاق و یکی از بنیانگذاران استودیوی نئون جاینت، اخیراً گفته است: “ما از همه بازیکنان خود برای بازدید از ولز یک میلیون تشکر داریم. ما از شما و تیم سازنده و همکارانمان سپاسگزاریم. این موفقیت را ممکن می کند.”

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

The Ascent هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است. سازندگان بسته الحاقی داستانی جدیدی به نام Cyber ​​​​Heist برای این بازی منتشر کرده اند که انواع ماموریت ها، سلاح ها، دشمنان و موارد دیگر را به بازی اضافه می کند.

جان کلارک، مدیر عامل Curve Games، در مورد موفقیت The Ascent اظهار داشت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که این نقطه عطف باورنکردنی را با Arcade، Tour و بقیه Neon Giant جشن می گیریم. تیم همچنان به انتشار محتوای جدید عالی و ایجاد برنامه خود بر اساس حمایت طرفداران رو به افزایش است. مطمئن هستم که به زودی خبرهای خوب دیگری برای اعلام وجود خواهد داشت.”

بخوانید  توسعه دهندگان تایید می کنند که CoD: Warzone 2 گولاگ 1v1 را با آپدیت فصل 2 باز می گرداند.
تحریریه مجله بازی یک گیمر