معرفی بازی های ایکس باکس برای 11 ژوئن برنامه ریزی شده است



مایکروسافت فاش کرده است که در 11 ژوئن میزبان بازی های Xbox و همچنین پخش مستقیم Starfield خواهد بود.

از آنجایی که Starfield ارائه اختصاصی خود را دریافت می کند، در نمایشگاه بازی های Xbox وجود نخواهد داشت. Redfall نیز ممکن است ظاهر نشود زیرا در 2 می منتشر می شود. مایکروسافت تایید نکرده است که کدام بازی‌ها در آنجا عرضه می‌شوند، اما انتظار می‌رود نسخه بعدی سری Forza Motorsport امسال عرضه شود، بنابراین احتمالاً در آنجا خواهیم دید. علاوه بر این، Elder Scrolls Online: Necrom در 5 ژوئن منتشر خواهد شد، بنابراین ممکن است ظاهر شود.

Senua’s Saga: Hellblade II هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما اولین بار در سال 2019 اعلام شد، بنابراین امیدواریم که نوعی به روز رسانی در آنجا وجود داشته باشد. بازی‌های ایکس‌باکس دیگری از جمله Avowed، Fable، The Outer Wilds 2 و Perfect Dark در دست توسعه هستند. با این حال، زمان عرضه این بازی ها مشخص نیست. همچنین گزارش شده است که Everwild مجددا راه اندازی شده است و بازی بعدی The Coalition Gears 6 است، بنابراین بعید است که به این زودی ها در مورد آن بشنویم.

مایکروسافت مستقیماً در E3 در ماه ژوئن شرکت نمی‌کند، اما آنها اکنون تأیید کرده‌اند که با Xbox Games Showcase و Starfield Direct در این رویداد حضور خواهند داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  L'annonce des acteurs de la deuxième saison de la série de jeux composés avec la sortie d'une bande-annonce