تخته بازی Arcade1Up Infinity تخفیف نادری دریافت می کند

بازی های رومیزی خوب هستند، اما چه مگه نه سرگرمی پیدا کردن فضایی برای ذخیره همه آنهاست. خوشبختانه، Arcade 1Up Infinity Game Board راه حلی برای این مشکل است، زیرا این دستگاه ده ها بازی تخته کلاسیک را در محیطی با تکنولوژی بالا گرد هم می آورد. این بازی به ندرت به فروش می رسد، اما برای هفته حلقه هدف، می توانید ۱۰۰ دلار از صفحه بازی دریافت کنید، در حالی که برادر بزرگترش، Infinity Game Table، ۲۰۰ دلار تخفیف دریافت کرد. به عنوان یادآوری، برای بهره مندی از این پیشنهادات، باید عضو Target's Circle Club باشید، اما عضویت رایگان است.

Game Board دستگاهی به اندازه یک برج با صفحه نمایش لمسی 18.5 اینچی HD داخلی است و فضایی را برای حداکثر شش نفر برای بازی فراهم می کند. دارای 50 بازی مانند Monopoly، Trivial Pursuit، Scrabble و موارد دیگر. به علاوه، همیشه می توانید بازی های بیشتری را از ویترین فروشگاه آنلاین خریداری و دانلود کنید. حتی به لطف قابلیت Wi-Fi داخلی آن، بازی آنلاین نیز امکان پذیر است و با وضوح Full HD، تصویر واضحی برای جلسات خود دریافت می کنید.

صفحه بازی و میز بازی Arcade1Up
صفحه بازی و میز بازی Arcade1Up

از طرف دیگر، میز بازی یک نسخه بسیار بزرگتر از صفحه بازی است. دارای پایه های قابل جابجایی است تا شما و دوستانتان بتوانید چند صندلی در اطراف آن قرار دهید. در غیر این صورت با این نسخه همان امکانات آنلاین و کتابخانه بازی را دریافت خواهید کرد.

می‌توانید از ۲۰۰ دلاری که صرفه‌جویی می‌کنید برای خرید پاوربانک رسمی استفاده کنید که در صورت عدم اتصال به پریز، تا ۵ ساعت زمان پخش اضافه می‌کند. این پاوربانک با برد بازی Infinity نیز سازگار است.

بخوانید  حمله ژنرال گریووس در جنگ ستارگان: اولین عصاره از Tales of the Empire

تحریریه مجله بازی یک گیمر