کشتار با اره برقی تگزاس افسانه ترسناک را به DLC آینده اضافه می کند

The Texas Chain Saw Massacre یک شخصیت اصلی دیگر را به بازماندگان خود اضافه می کند – یا “قربانیان”، همانطور که در بازی نامیده می شود. ویرجینیا نام این شخصیت است و مهمتر از همه، او صدا و شباهت باربارا کرامپتون را به تصویر می کشد. ، بازیگر پرکار ترسناکی که در چندین دهه در فیلم های ترسناک متعددی ظاهر شده است، از جمله فیلم های قدیمی Re-Animator و From Beyond، و همچنین فیلم های مورد علاقه مدرن مانند You're Next و We're Still Here.

باربارا کرامپتون به زودی به عنوان صدا و شبیه پشت یک شخصیت قابل بازی خواهد آمد.
باربارا کرامپتون به زودی به عنوان صدا و شبیه پشت یک شخصیت قابل بازی خواهد آمد.

شخصیت او پس از اضافه شدن دنی در سال گذشته، دومین شخصیت DLC در سمت قربانی خواهد بود. کرامپتون همچنین قبلاً صدای خود را برای بازی های ویدیویی ترسناک در فیلم جانشین Turtle Rock در سال 2021 Left 4 Dead, Back 4 Blood قرض داده بود که در آن نقش یکی از شخصیت های قابل بازی یعنی Mom را بازی می کرد.

وس کلتنر، مدیرعامل گان مدیا، در رابطه با همکاری خود با استودیو، به خود زحمت نداد که شور و شوق خود را کاهش دهد و گفت:

کار کردن با باربارا واقعاً لذت بخش بود. یعنی بیا، باربارا کرامپتون است! او یک نماد در صنعت ترسناک است! او مهربان است، مشتاق کارش و یک خالق واقعی است. زنده کردن یک شخصیت بازی ویدیویی کار آسانی نیست. اجرای صوتی مورد نیاز برای ایجاد احساس انسان در پیکسل ها دشوار است. باربارا به سختی عرق کرد. من نمی توانم صبر کنم تا شخصیت او را به دنیای تگزاس Chain Saw Massacre اضافه کنم. همه شما چیز خاصی را تجربه خواهید کرد!

جزئیات کیت توانایی شخصیت هنوز فاش نشده است، اما بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که ویرجینیا مهارت‌های غیرفعال و فعال بازگشایی خود را داشته باشد، و همچنین توانایی نهایی که سبک بازی او را مشخص می‌کند، در حالی که تاریخ انتشار DLC ویرجینیا ذکر نشده است، بازیکنان می‌توانید در ۲۲ فوریه منتظر یک سری آیتم‌های جدید درون بازی باشید، از جمله پوسته‌های رایگان برای جانی و سیسی.

بخوانید  هر آنچه در مورد پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل می‌دانیم

تحریریه مجله بازی یک گیمر