صدها انیمه، مانگا و کلکسیون در Crunchyroll در حال ترخیص هستند

Crunchyroll با صدها کالای موجود با قیمت های پایین، یک فروش عظیم آخرین فرصت دارد. معاملاتی در مورد مانگا، کمیک، بلوری، فیگورهای کلکسیونی، لباس و موارد دیگر وجود دارد. همه محصولاتی که در فروش گنجانده شده اند، ترخیص کالا هستند، به این معنی که پس از فروخته شدن، احتمالا برای همیشه از بین می روند. فروش از چند روز پیش آغاز شد و اگرچه بسیاری از کالاها دیگر در دسترس نیستند، هنوز بیش از 1000 پیشنهاد برای گرفتن وجود دارد. ما مجموعه‌ای از تخفیف‌های قابل توجه را در زیر گردآوری کرده‌ایم، و شما می‌توانید فروش کامل را در فروشگاه آنلاین Crunchyroll مرور کنید.

Crunchyroll ارسال رایگان برای سفارش‌های 50 دلاری یا بیشتر را برای همه مشتریان ارائه می‌کند، اما مشترکین Premium Ultimate (15 دلار در ماه) می‌توانند از ارسال رایگان برای همه سفارش‌ها، به‌علاوه 15 درصد تخفیف اضافی برای اقلام انتخابی در فروشگاه و 25 دلار تخفیف برای سفارش‌های 100 دلاری یا بیشتر برخوردار شوند. . همچنین یک ردیف Premium Mega Fan ارزان‌تر وجود دارد که 10 درصد تخفیف برای اقلام فروشگاهی و 15 دلار تخفیف برای سفارش‌های 100 دلاری یا بیشتر ارائه می‌دهد. هر دو سطح عضویت همچنین شامل دسترسی به پخش بدون آگهی همه فیلم‌ها و قسمت‌ها و همچنین دسترسی به کاتالوگ بازی Crunchyroll است. در اینجا می‌توانید به Crunchyroll Premium بپیوندید.

مانگا، کمیک و کتاب

Street Fighter Unlimited Vol.1 Hardcover, Batman: The Dark Knight Returns 30th Anniversary Edition
Street Fighter Unlimited Vol.1 Hardcover, Batman: The Dark Knight Returns 30th Anniversary Edition

طرفداران مانگا و کتاب های مصور معاملات زیادی را در فروش کرانچی رول پیدا می کنند، از جمله تخفیف در نسخه های ویژه مانگا با جلد گالینگور و رمان های گرافیکی omnibus. کتاب‌های هنری با موضوع انیمه و کتاب‌های بازی نقش‌آفرینی رومیزی نیز به فروش می‌رسند، از جمله کتاب‌های منبع Anime 5E Pocket Edition و Big Eyes, Small Mouth 4th Edition.

بخوانید  نقد سریال خاندان اژدها (فصل اول) | قسمت سوم

سرگرمی خانگی (Blu-ray و DVD)

برسرک فصل 1، یو یو هاکوشو فصل 1
برسرک فصل 1، یو یو هاکوشو فصل 1

مجموعه عظیمی از نسخه‌های ویدیوی خانگی فیزیکی در Crunchyroll در حال ترخیص هستند و تخفیف‌ها در برخی از عناوین به بیش از 90 درصد می‌رسد. این فرصت عالی برای گرفتن فصل‌هایی از سریال‌های انیمه مانند Berserk، Yu Yu Hakusho، Astro Boy و موارد دیگر در Blu-ray و DVD است.


ارقام

9S Deluxe Play Arts Kai Figure، Final Fantasy VII Remake - Play Arts Kai Jessie Figure9S Deluxe Play Arts Kai Figure، Final Fantasy VII Remake - Play Arts Kai Jessie Figure
9S Deluxe Play Arts Kai Figure، Final Fantasy VII Remake – Play Arts Kai Jessie Figure

برخی از بهترین قیمت‌ها در فروش آخرین فرصت Crunchyroll برای فیگورها و سایر کلکسیون‌های مبتنی بر فرنچایزهای محبوب انیمه‌ها و بازی‌های ویدیویی مانند Final Fantasy، Dragon Ball، و One Piece است. برخی از این معاملات می توانند تا 100 دلار در ارقام خاص صرفه جویی کنند، بنابراین حتماً لیست کامل ارقام تخفیف تخفیفی را که هنوز در Crunchyroll موجود است، بررسی کنید.


خانه و لباس

Dragon Ball Z - پازل 520 تکه Gokue، هودی My Hero Academia، Resident Evil 2: The Board GameDragon Ball Z - پازل 520 تکه Gokue، هودی My Hero Academia، Resident Evil 2: The Board Game
Dragon Ball Z – پازل 520 تکه Gokue، هودی My Hero Academia، Resident Evil 2: The Board Game

کرانچی رول علاوه بر مجسمه‌ها، هزاران محصول دیگر را نیز برای فروش دارد. می‌توانید لباس‌هایی با مضمون انیمه و مانگا مانند تی‌شرت و هودی، وسایل تزئینی خانه مانند لامپ یا آثار هنری، لیوان‌های کلکسیونی و اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار، و خیلی چیزهای دیگر تهیه کنید. حتی بازی‌های رومیزی و پازل‌های مبتنی بر انیمه و فرنچایزهای بازی مانند Dragon Ball، Demon Slayer، Resident Evil و غیره وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر