کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

این بازی همه ی بخش‌های استاندارد بازی‌های چند نفره را در خود جا داده‌است که شامل Team Search and Destroy، Domination، Deathmach و Frontline می‌شود. اولین فصل در بازی کالاف موبایل دارای یک داستان جنایی بود که بازیکنان را وارد دنیای جدید از رقابت‌های جذاب این بازی کرد. بزرگترین تغییرات این فصل اضافه شدن امکاناتی به بتل رویال و همچنین ورژن جدیدی از نقشه NUKETOWN بود. در بازی کالاف دیوتی کاراکترهای زیادی وجود دارد که به‌مرور قفل آن‌ها را باز می‌کنید. تفاوت این شخصیت‌ها فقط در عناصر ظاهری مانند اسکین‌ها، صدای شخصیت و توانایی‌هایی بسیار جزئی آن‌ها است. بنابراین می‌توانید شخصیتی را انتخاب کنید که ظاهر او را دوست دارید و نگران تفاوت آن‌ها در پیشرفت بازی نباشید.

  • بنابراین پیداکردن یک گیم جذاب با گرافیک و صداگذاری خوب، کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد.
  • بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد.
  • به علاوه، کاموهای فصلی از کامو های عادی جدا و بسیار مرتب‌تر از قبل طبقه‌بندی شده‌اند.
  • در فیلد دوم یک رمز عبور قوی و در فیلد سوم کشور ایران را انتخاب کنید.
  • با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید بتل پس و بتل پس باندل را به راحتی برای بازی خود فعال کنید و از بازی خود لذت بیشتری ببرید.

‏خوب است بدانید اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Call of Duty در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۰۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به سبک اول شخص و در حالت‌های یک‌نفره و چندنفره طراحی شد و داستان آن مرتبط با جنگ جهانی دوم بود. از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۲۰، ۱۵ نسخه دیگر از این بازی برای انواع مختلف پلتفرم‌ها ساخته شد و حالا نوبت به این رسیده که گیمرها این بازی را روی موبایل‌هایشان تجربه کنند. اگر از علاقه مندان به این بازی هستید و همیشه می‌خواهید آخرین نسخه را داشته باشید، مایکت در کنار شما خواهد بود. فصل 9 کالاف دیوتی عرضه شد و می‌توانید بازی را از درون اپلیکیشن آپدیت کنید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

گیم پلی بازی call of duty mobile

مجله خبری یک گیمر دوستان یکی راهنمائیم کنه چجوری میشه تو بازی کالاف دیوتی بازی هارو private کرد ینی نشون نده چندبار بازی کردم و با کی بازی کردم. 9 در این مرحله برای قسمت ساپورت کالاف دیوتی متن درخواست برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود را نوشته و ارسال کنید. شما می­توانید با غارت منابع، کامل کردن ماموریت های بازی و یا دنبال کردن شبکه های اجتماعی کالاف دیوتی، سی پی رایگان دریافت نمایید.

خرید Monthly Supply Pass ماهانه ریجن اروپا کالاف دیوتی موبایل

همچنین، در بخش Multiplayer سرور‌هایی پر از بازیکن وجود دارد تا بازیکنان بتوانند بدون مشکل و به سرعت وارد بازی شود. همچنین در صورت کم بودن تعداد بازیکنان، روبات‌هایی با سطح مشابه بازیکنان وارد بازی می‌شود. استفاده از این روبات‌ها زمان انتظار برای تکمیل تیم‌ها را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، هوش مصنوعی روبات‌ها کیفیت مناسبی دارد و در برخی موارد روبات‌ها برای بازیکنان دردسر درست می‌کنند.

call of duty mobile کالاف دیوتی موبایل

بعضی اسکین ها را می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و پرداخت سی پی مورد نیاز، بخرید. بازی کالاف دیوتی موبایل( انگلیسی call of duty mobile) یکی از جذاب ترین و از قضا پرطرفدارترین گیم های حوزه موبایل است. البته این اسمش را هم به صورت کال آف دیوتی موبایل هم می نویسند که شما هرکدام را دوست داشتید به کار ببرید. با استفاده از CP می­توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشگاه بازی تهیه کنید. توصیه می شود جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به وب سایت های معتبر این حوزه مراجعه کنید.

بخوانید  دوربین مداربسته هایک ویژن با بهترین قیمت خرید دوربین هایک ویژن دوربین مارکت دوربین مارکت

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر