فیلم دزدی فیلم کارگردان رایان رینولدز و ددپول 3


رایان رینولدز و شاون لوی دوباره با هم همکاری می‌کنند تا یک فیلم دزدی بدون عنوان برای نتفلیکس تولید کنند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم رایان رینولدزبازیگر فیلم Red Notice و شان لویکارگردان Deadpool 3 دوباره برای تولید یک فیلم دزدی بدون عنوان برای نتفلیکس همکاری می کند. هالیوود ریپورتر گزارش داد که غول استریم پس از رقابت سخت، حقوق این فیلم را به دست آورده است. دانا فاکسنویسنده فیلم کرولا مشغول نوشتن فیلمنامه است.

شاون لوی نه تنها کارگردانی فیلم را بر عهده دارد، بلکه به عنوان تهیه کننده برای این پروژه از طریق 21 Laps Production کار می کند. رایان رینولدز از Maximum Effort و سایمون کینبرگ و آدری چون ژانر فیلمز نیز در تولید این فیلم مشارکت خواهد داشت. هنوز جزئیات زیادی از این فیلم بدون عنوان در دست نیست، اما ظاهرا فضا شبیه به فیلم Ocean’s Eleven (Ocean’s Eleven) به کارگردانی استیون سودربرگ آیا او دارد

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان آغاز تولید این فیلم منتشر نشده است و با توجه به مشغله کاری رایان رینولدز و شاون لوی، نباید منتظر انتشار جزئیات در این باره به این زودی باشیم. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری بین رایان رینولدز و شاون لوی است که پیش از این در سال 2021 در فیلم Free Guy و در سال 2022 پروژه آدام مشارکت داشتند. این دو در حال حاضر در حال فیلمبرداری Deadpool 3 مارول هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Stumble Guys به کنسول ها می آید. بتا، کراس پلی و پیشرفت متقابل تایید شد