کابینت های NFL Blitz و NBA Jam Arcade1Up در آمازون با کمترین قیمت به فروش می رسد


به دنبال آوردن روح دهه 90 به خانه خود هستید؟ بنابراین هیچ چیز بیش از یک ماشین آرکید، دهه سینفلد و شلوار جین پاره را بیان نمی کند. در آمازون می توانید از پیشنهاد سایبری دوشنبه در Arcade1Up استفاده کنید NFL Blitz و NBA Jam واحدهای آرکید، زیرا هر دو با کمترین قیمت‌های خود در دسترس هستند.

Arcade1Up NBA Jam و NFL Blitz
Arcade1Up NBA Jam و NFL Blitz

NFL Blitz با قیمت 427.50 دلار (معمولاً 600 دلار) برای کابینت با اندازه کامل، یک کپی شایسته از واحد اصلی سکه زنی است. طراحی شده تا حداکثر چهار بازیکن را در زمین فوتبال به رقابت بپردازد، دارای طراحی زیبا، صفحه نمایش LCD 17 اینچی، رایزر مارک دار، حروف خیمه شب بازی نورانی و حتی یک جای سکه قالبی برای این لمس بیشتر است. هنگامی که آن را شروع کردید، می‌توانید نه تنها NFL Blitz، بلکه NFL Blitz ’99 و NFL Blitz 2000: Gold Edition را با قابلیت‌های Wi-Fi اضافی و تابلوهای امتیازات اضافه شده به ترکیب بازی کنید.

واحد آرکید NBA Jam طیف مشابهی از ویژگی ها را ارائه می دهد و با قیمت 521.55 دلار (معمولاً 700 دلار) به فروش می رسد. این نسخه Shaq است که دستگاه را با آثار هنری مجوز اصلی پوشانده است و دارای صفحه نمایش LCD 19 اینچی، صدای با کیفیت آرکید با بلندگوهای داخلی، و فضایی برای قرار دادن چهار بازیکن برای شلیک حلقه‌ها است. مانند دستگاه بازی NFL Blitz، شما چیزی بیش از NBA Jam برای بازی خواهید داشت، زیرا این دستگاه همچنین دارای NBA Jam: Tournament Edition و NBA: Hangtime است.

اگر فضایی برای این کابینت‌های سایز کامل ندارید، نسخه countercade NBA Jam نیز موجود است و تا کنون به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است. این یکی بلندگو ندارد تا آن را به ارتفاع ایستاده برساند، اما اگر میز میزی برای قرار دادن آن دارید، باز هم تجربه دو نفره مفرح را خواهید داشت.

بخوانید  نقد دیگر فیلم (2023) | ماجراجویی عاشقانه گلن پاول و سیدنی سوینی

برای جایگزینی بسیار کوچک، این تخفیف‌ها را در Sega Astro City Mini و Mini V جذاب بررسی کنید. این دو نسخه بازی‌های آرکید در اندازه دسکتاپ از واحدهای بازی افسانه‌ای سگا هستند و ده‌ها بازی از پیش نصب شده دارند. می توانید دریافت کنید Astro City Mini برای 100 دلار (معمولا 130 دلار) و Astro City Mini V برای 110 دلار (معمولا 160 دلار).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر