توسعه بازسازی Silent Hill 2 به خوبی پیش می رود


تیم Blubber از طرفداران خواست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی Silent Hill 2 صبور باشند.

استودیو Blubber Team در حال حاضر در حال کار بر روی بازسازی Silent Hill 2 است. از آنجایی که تیم Blubber و شرکت Konami حدود یک سال پیش این بازسازی را ارائه کردند و سپس سکوت کردند، بسیاری از طرفداران نگران گمانه زنی ها در مورد لغو توسعه این بازسازی بودند. اکنون تیم Blubber در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که بازسازی Silent Hill 2 به کندی پیش می رود و محصول نهایی ارزش صبر طرفداران را دارد.

در بیانیه تیم Blubber آمده است: “به عنوان Team Blubber، ما مفتخریم که بخشی از برنامه های کونامی برای فرنچایز Silent Hill هستیم.” ما سخت با این ناشر کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که Silent Hill 2 Remake از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. به عنوان یک تیم توسعه، مایلیم توضیح دهیم که بازسازی به کندی و طبق برنامه ما در حال پیشرفت است. می دانیم که بازیکنان زیادی در سراسر جهان منتظر اخباری در مورد این بازسازی بوده اند و از صبر آنها قدردانی می کنیم.

شخصیت های اصلی بازی Silent Hill 2 Remake

با این حال از شما می خواهیم که صبورتر باشید. زمانی که کونامی، ناشر بازی، شروع به انتشار جزئیات بیشتر کند، مطمئن هستیم که بازی ارزش انتظار برای طرفداران را دارد. از درک و حمایت شما سپاسگذاریم.

در ماه مارس سال جاری، Piotr Babineau، مدیر عامل Blubber Team، تایید کرد که توسعه بازی Silent Hill 2 Remake هنوز به پایان نرسیده است. Babineau در آن زمان توضیح داد که بازسازی از نظر فنی آماده است و توسعه بازی تقریباً کامل شده است. با توجه به اینکه کونامی باید اطلاعات بیشتری درباره این بازسازی منتشر کند، باید منتظر ماند و دید که این ناشر ژاپنی چه زمانی جزئیات جدیدی را در اختیار طرفداران قرار می دهد.

بخوانید  تریلر جدید انیمیشن Puss in Boots 2 با تمرکز بر نمایش تصاویر جدید
تحریریه مجله بازی یک گیمر