تریلر جدید انیمیشن Puss in Boots 2 با تمرکز بر نمایش تصاویر جدید

آنتونیو باندراس مثل گربه در چکمه، سلما هایک مانند Kitty Softpaws، هاروی گیلان، فلورانس پوگ، اولیویا کولمن، واگنر مورا، ری وینستون، جان مولانی، دوین جوی راندولف، آنتونی مندز و سامسون کایو، از جمله دوبلورهایی هستند که در انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو حضور دارند و کار دوبله انجام داده اند. جوئل کرافوردThe Croods 2: A New Age کارگردان فیلم Puss in Boots 2 بر اساس فیلمنامه ای از پل فیشر و بر اساس داستانی از کریس ملاندری مسئول بود

دانلود از آپارات

یونیورسال سومین تریلر رسمی بازی Puss in Boots: The Last Wish را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از ماجراجویی جدید Puss in Boots هستیم.

Puss in Boots: The Last Wish برای 21 دسامبر برنامه ریزی شده است. فیلم Puss in Boots در سال 2011 روی پرده های سینما رفت و حدود 555 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. انیمیشن گربه چکمه پوش که در واقع زیرمجموعه ای از انیمیشن شرک است نیز نامزد اسکار بهترین انیمیشن سال شد.

در طول آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فیلم Puss in Boots: The Last Wish منتشر شد. امروز یونیورسال سومین تریلر رسمی بازی Puss in Boots 2 را منتشر کرد که در آن شاهد بازنشستگی Puss in Boots تا آغاز ماجراجویی جدید این گربه دوست داشتنی هستیم که باید با تهدیدات جدید و خطرناک روبرو شده و با آن مبارزه کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Puss in Boots: The Last Wish را تماشا کنید:

بخوانید  پاداش های Battle Pass فصل 5 Overwatch 2: همه هایلایت اسکین ها، احساسات و معرفی ها