نقد دیگر فیلم (2023) | ماجراجویی عاشقانه گلن پاول و سیدنی سوینی

«هر کس جز تو» با وجود روایت داستانی کاملاً پیش پا افتاده و ناقص، به لطف ستاره هایش به فیلمی لذت بخش تبدیل می شود.

اگرچه هر سال شاهد ساخت کمدی های عاشقانه زیادی هستیم، اما به ندرت می توان چیزی را با ماندگاری طولانی دید، و بیشتر آنها نه تنها کاملاً جذاب و فراموش شدنی هستند، بلکه تماشای آنها نیز می تواند بسیار دشوار باشد. حالا نوبت به فیلم «هر کس غیر از تو» می رسد که داستان بن و بی را دنبال می کند که بعد از اولین قرار ملاقات، حالا از هم متنفرند و حالا مجبورند عروسی را نقش آفرینی کنند تا عروسی شان خراب نشود. خواهر و بهترین دوست

اکنون سؤال این است: آیا هر کسی جز تو می‌تواند به نوع متفاوتی از کمدی رمانتیک تبدیل شود؟ این فیلم در واقع نسخه ای مدرن از کمدی های رمانتیک دهه 90 است که در آن زوجی را بدون هیچ علاقه خاصی می بینیم که تنها کار و فکرشان در مورد عشق و چیزهایی از این دست است. البته شاید بتوان فکر کرد که دیدن چنین آثاری شاید امروز دیگر جذابیتی نداشته باشد، اما ویل گلاک که پیش از این فیلم Easy A را کارگردانی کرده بود، شاید قصد داشته خاطرات بسیاری را به نوعی زنده کند.

گلن پاول در هر کسی جز تو در هواپیما است

اما به طور خلاصه، این کمدی رمانتیک یک کلیشه کامل است، 0 تا 100 قرار است کاملاً قابل پیش بینی باشد و نویسندگان و سازندگان فیلم حداقل تلاش خود را برای خلاقیت در روند فیلم انجام دادند. در کل شاهد شخصیت هایی خواهیم بود که هیچ علاقه خاصی ندارند و تنها مشکلشان داستان عشق است. همچنین شخصیت‌ها در نهایت چهره‌های ملموسی نیستند که در جامعه دیده شوند و به طور کلی در چنین داستانی اغراق کاملاً بیش از حد دیده می‌شود.

بخوانید  فال‌آوت 4 پژواک‌های گذشته

گلن پاول و سیدنی سوینی، هر کسی جز تو را از ضعیف به تماشایی تبدیل می کنند.

اگر به دنبال تماشای یک کمدی رمانتیک متفاوت و جدید هستید پس به آدرس اشتباهی آمده اید و این فیلم جز تکرار کلیشه های قدیمی نمی تواند کار خاص و جدیدی انجام دهد و شاید چنین هدفی در ذهن خلاق آن وجود نداشته است. سازندگان البته از بسیاری از کمدی های رمانتیک به خصوص وسترن هایی که تقریباً ساختار مشابهی دارند نمی توان انتظار زیادی داشت، اما در این فیلم حتی بسیاری از این کلیشه ها بسیار سطحی و متوسط ​​هستند که باعث می شود باور کنیم سازندگان فیلم بینندگان خود را جدی می گیرند. .

اگرچه این فیلم یک اثر برای بزرگسالان است و می‌خواهد یک داستان عاشقانه را در تعطیلات به تصویر بکشد، اما به سرعت به اثری تبدیل می‌شود که احساس می‌کنیم در درجه اول نه تنها بزرگسالان، بلکه نوجوانانی را نیز هدف قرار می‌دهد که بیشتر از جادوی فیلم لذت می‌برند. زمان بیشتر. پس می توان نتیجه گرفت که تماشای چنین فیلمی اتلاف وقت مطلق است اما «هرکس جز تو» یکی دو برگ برنده دارد و بازیگران اصلی آن هستند.

سیدنی سوینی در هواپیما در هر کسی جز تو است

اگرچه فیلم در زمینه سناریو و حتی کارگردانی از مشکلات زیادی رنج می‌برد و فیلم نمی‌تواند داستانی را که در طول مدت فیلم انتظار داریم شکل دهد، بلکه در ابتدا احمقانه و مرموز شروع می‌شود تا به داستان اصلی برسد، اما با تشکر. به عملکرد ستاره های اصلی خود، از شکست کامل نجات یافت. گلن پاول، که قبلاً در Set It Up ثابت کرده بود که توانایی بازیگری بالایی در کمدی های رمانتیک دارد، در اینجا نشان می دهد که این موفقیت اتفاقی نبود.

بخوانید  Lego Atari 2600 به بهترین قیمت تا کنون تخفیف داده شده است، اما باید عجله کنید

گلن پاول فقط در صحنه های کمدی خوب عمل نکرد. بلکه توانسته تا حدودی نقش خود را بهتر کند و مشکلات سناریو و شخصیت پردازی را پوشش دهد. اگرچه انتظار ندارید یک بازیگر تمام این مشکلات را حل کند، اما پاول تمام تلاش خود را کرد تا بازی خوبی ارائه دهد و در فیلم به زوج بسیار خوبی با سیدنی سوینی تبدیل شد.

شاید خیلی ها در مورد بازی سیدنی سوینی در این فیلم مطمئن نباشند و فکر کنند که او بیشتر برای موارد حاشیه ای است، اما بازی او در Any But You یکی از نقاط قوت اوست. در واقع فیلم و نقشی که او بازی می کند کاملا بر اساس توانایی های سوئینی است و او مجبور نیست کار عجیب و غریبی انجام دهد. علاوه بر این، او شیمی بسیار خوبی با گلن پاول دارد و باعث می شود آنها لحظات خنده دار و جذابی را در طول فیلم خلق کنند.

گلن پاول در ویلا در هر کسی جز تو

سیدنی سوینی ممکن است هرگز یک ستاره بزرگ نباشد، اما می تواند یک ستاره کمدی رمانتیک باشد و جفت شدن او با گلن پاول می تواند به زوج مورد علاقه تهیه کنندگان هالیوود در آینده تبدیل شود. بازی آنها فیلم را از غیرقابل تماشا به حداقل سرگرم کننده تبدیل می کند. حتی صحنه های کمدی فیلم هم عمدتاً سطحی و ضعیف هستند، اما بازی های پاول و سوینی این مشکل را کمتر آشکار می کند و می توانیم لبخند بزنیم، حتی برای لحظه ای کوتاه.

هر کسی غیر از شما پر از کلیشه های سطحی است

در واقع، تلاش احمقانه آنها برای اینکه دیگران فکر کنند با هم هستند ممکن است به خودی خود تکراری و کلیشه ای باشد، اما پاول و سوینی تا حد زیادی موفق می شوند این لحظات را از صحنه های دردناک به صحنه های خنده دار و سرگرم کننده تبدیل کنند. این فیلم در نهایت به لطف بازیگرانش به هدفش می رسد و موفق می شود همان اکشنی باشد که خودشان از این فیلم انتظار دارند.

بخوانید  باز شدن صفحه ریمیک بازی Dead Space در استیم و اپیک گیمز استور

اما فیلم مشکلات خاص خودش را دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و فیلم هرگز به سطحی که برای یک تجربه یکباره بودن نیاز دارد نمی رسد. این نکته در واقع می تواند ناامید کننده باشد، زیرا Any But You می توانست یک کمدی رمانتیک نسبتا بادوام باشد و تلاش بازیگران آن می توانست باعث این اتفاق شود، اما فیلم در قسمت های دیگر آنقدر ضعیف و سطحی عمل می کند که نمی تواند به وقوع پیوستن. در واقع، چنین موردی نزدیک خواهد شد.

سیدنی سوینی در فیلم به گلن پاول نگاه می کند

اگرچه «هر کس جز تو» پتانسیل خوبی دارد، اما در فیلمنامه و کارگردانی اش دچار کلیشه ها و ضعف هایی شده است و می تواند برای فردی که به دنبال یک کمدی رمانتیک خوش ساخت است، به تجربه ای دردناک تبدیل شود. با این حال تلاش گلن پاول و سیدنی سوینی به عنوان ستارگان فیلم این اثر را حداقل تا حدودی سرگرم کننده می کند و تلاش و بازی این بازیگران یکی از معدود نقاط قوت و مثبت این کمدی رمانتیک است و می تواند باعث سرگرمی اما فراموش شدنی شود. لحظات.

تحریریه مجله بازی یک گیمر