پوستر شخصیت از سریال برلین; جمع آوری دزدان جواهرات


نتفلیکس پوستر شخصیت‌های جدیدی را برای سریال اسپین‌آف Money Heist برلین منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس پوستر شخصیت های سریال برلین، اسپین آف Money Heist را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوسترها باند سارقان جواهرات از جمله برلین، دامیان، کیلا، بروس و روی را برجسته می کند. طرفداران برای دیدن اسپین آف Paper House، مجموعه درام جنایی که در تاریخ 8 دسامبر (29 دسامبر) برای اولین بار نمایش داده می شود، نیازی به صبر زیادی ندارند.

پوستر برلین در سریال برلین

پدرو آلونسو (بازیگر سریال Grand Hôtel) در نقش برلین، تریستان اوجوآ (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (به بازیگر سریال Eden خوش آمدید) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر فیلم از طریق پنجره من) در نقش روی، جوئل سانچز مثل بروس، نایوا نیمری به عنوان آلیشیا سیرا و پشتیبانی iTunes آنها در زیر مجموعه خانه کاغذی نقش راکل را بازی می کنند.

در خلاصه داستان سریال برلین می خوانیم: «برلین دزدی ۴۴ میلیون یورو در یک بعدازظهر است. برلین از دنیای Money Heist می آید. این سریال یک سریال درام 8 قسمتی در مورد سرقت است استر مارتینز لوباتو و الکس پینا، سازندگان سریال Money Heist. استر مارتینز-لوباتو، الکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکل وظیفه نگارش فیلمنامه و جفری کوپر و دیوید بروکل مسئول هدایت این اسپین آف بودند.

برلین در فصل اول سریال Money Heist با نام پدرو آلونسو معرفی شد و دومین فرمانده سرقت ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود که قصد سرقت از بانک اسپانیا را داشت، اما نتوانست زنده بماند. مجموعه خانه کاغذی توسط الکس پینا ساخته شده و داستان گروهی دزد به رهبری یک پروفسور را روایت می کند که از ماسک سالوادور دالی و لباس قرمز استفاده می کنند و با انتخاب نام شهرها هویت خود را مخفی نگه می دارند.

بخوانید  پلی استیشن 5، پرفروش‌ترین کنسول ماه اکتبر 2022 در کشور انگلیس
تحریریه مجله بازی یک گیمر