ببینید GTA 6 چگونه با Vice City اصلی و زندگی واقعی فلوریدا مقایسه می شود



اکنون که اولین تصاویر رسمی از بازی موردانتظار Grand Theft Auto 6 منتشر شده است، گیم اسپات در ویدیوی جدید نسخه 2023 Vice City را با Grand Theft Auto: Vice City در سال 2002 مقایسه کرده است. گذشته از پیشرفت‌های گرافیکی، به نظر می‌رسد GTA 6 به احساس نسخه اصلی نزدیک است.

در این ویدیو، GameSpot برخی از مکان‌های نمایش داده شده در تریلر کاملاً جدید را با همتایان خود در Vice City قدیمی، از سواحل گرفته تا مناظر خیابانی تا خط افق Vice City مقایسه می‌کند. حتی صحنه ای از کلوپ شبانه وجود دارد که یادآور باشگاه نمادین مالیبو Vice City است، و هتل Ocean View در پس زمینه یک عکس دیده می شود.

اگرچه گرافیک 2002 قابل مقایسه با بازی مدرن نیست، اما به نظر می رسد Rockstar حس و حال بازی اصلی را تسخیر کرده است. مقایسه جانبی ما را در زیر بررسی کنید.

مانند نسخه 2002 Vice City، دنیای GTA 6 به شدت در میامی مستقر است، بنابراین GameSpot همچنین ویدیویی تهیه کرد که برخی از صحنه های تریلر را با همتایان واقعی خود در فلوریدا مقایسه کرد.

علاوه بر عکس‌هایی که برخی از معروف‌ترین (و بدنام‌ترین) لحظات رسانه‌های اجتماعی فلوریدا را بازآفرینی می‌کنند، GTA 6 به مناظر نیز توجه زیادی دارد، از دسته‌های فلامینگو در اورگلیدز گرفته تا مناظر شهری و سواحل نمادین که میامی را تشکیل می‌دهند. مقایسه کنار هم را برای خودتان در زیر بررسی کنید.

با وجود شرایط ناخوشایند پیرامون افشای تریلر و انتشار زودهنگام بعدی، هیاهو در مورد GTA 6 اکنون به بالاترین حد خود رسیده است که اولین نگاه رسمی خود را به بازی مورد انتظار دریافت کرده ایم. این تریلر در یوتیوب رکوردها را شکست و به سرعت به بیش از 100 میلیون بازدید رسید و باعث افزایش خیره کننده تعداد تام پتی در Spotify شد. متأسفانه خود بازی برای مدتی دیده نخواهد شد و Rockstar قصد دارد در سال 2025 منتشر شود.

بخوانید  علاقه سازنده بازی Final Fantasy 16 برای عرضه آن بر روی کامپیوتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر