علاقه سازنده بازی Final Fantasy 16 برای عرضه آن بر روی کامپیوتر

یوشیدا در ادامه مصاحبه خود توضیح داد که نمی تواند صبر کند تا Final Fantasy 16 را برای رایانه شخصی منتشر کند. وی افزود: “البته دوست دارم در آینده یک نسخه رایانه شخصی نیز منتشر کنم تا همه بتوانند آن را تا حد امکان تجربه کنند، اما حتی اگر بعد از انتشار نسخه پلی استیشن 5 بهینه سازی نسخه رایانه شخصی را آغاز کنیم، باز هم ادامه خواهیم داد. نمی توانم آن را در 6 ماه بهینه کنم، بنابراین بازی در مدت کوتاهی شش ماهه روی رایانه شخصی منتشر نمی شود، من دوست دارم در نهایت آن را روی رایانه شخصی منتشر کنم، و حدس می زنم این کار را انجام دهم، اما نمی توانم بگویم چه زمانی که در این زمان اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه مطلب نائوکی یوشیدا وی درباره انتشار این بازی بر روی پلتفرم رایانه های شخصی گفت: ابتدا بازی Final Fantasy 16 به مدت 6 ماه در انحصار پلتفرم پلی استیشن 5 خواهد بود، اما ایده انتشار نسخه رایانه شخصی شش ماه پس از آن وجود دارد. نسخه PS5 داستان دیگری است باید به صراحت بگویم که نسخه PC بازی بعد از این 6 ماه منتشر نمی شود این تصمیم به این دلیل گرفته شد که ما زمان و هزینه زیادی را صرف بهینه سازی بازی در پلی استیشن 5 کردیم تا بهترین ها را ارائه دهیم. تجربه بازی ممکن است.”

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده فاینال فانتزی 16، اعلام کرده که علاقه مند به انتشار این بازی کامپیوتری است.

در حالی که اسکوئر انیکس به تازگی بازی عظیم Forspoken را منتشر کرده است، در حال توسعه بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 است که قرار است تا چند ماه دیگر روی پلی استیشن 5 عرضه شود. اگرچه مشخص است که Final Fantasy 16 برای مدت محدودی در انحصار سونی خواهد بود، اما به نظر می رسد که بلافاصله پس از پایان این مدت، روی رایانه ها عرضه نخواهد شد.

بخوانید  کلاسیک فرقه تومبا! بر روی پلتفرم های مدرن منتشر می شود

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

باید بدانید که اول از همه دوست دارم نسخه پلی استیشن 5 را که من ساخته ام به امید تبدیل شدن به بهترین بازی دنیا تجربه کنید. اما اگر نسخه پی سی شش ماه پس از عرضه در دسترس باشد، می توانم شرکت را ترک کنم (می خندد). لطفاً نگویید که من نسخه پلی استیشن 5 را نمی‌خرم تا 6 ماه بعد آن را روی رایانه شخصی تجربه کنم.”

Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ 1 ژوئیه 1402 (22 ژوئن 2023) در سراسر جهان برای پلی استیشن 5 منتشر شود و یوشیدا مطمئن است که این بازی به تعویق نخواهد افتاد.