پایان پشتیبانی از Fortnite برای ویندوز 7 و 8

Fortnite Battle Royale دیگر از ویندوز 7 و 8 پشتیبانی نمی کند و بازیکنان برای تجربه آن باید از ویندوز 10 یا 11 استفاده کنند.

قسمت دوم فصل چهارم فورتنایت اخیرا شروع شده و چندین به روز رسانی جدید برای بازی آورده است، از جمله شهری با تم سایبرپانک به نام Mega City و پوسته ای از Eren Yeager، شخصیت اصلی سری انیمه Attack. در تایتان. این به روز رسانی شامل وسایل نقلیه قابل استفاده جدید مانند Rogue Bike و ماشین Nitro Drifter می شود.

Epic Games تجربه بازی Fortnite از طریق سرویس GeForce Now را به کسانی که نمی توانند نسخه ویندوز خود را ارتقا دهند توصیه می کند. بازیکنان می توانند این بازی بتل رویال را روی پلتفرم های دیگری مانند پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و اندروید نیز تجربه کنند.

از جدیدترین اخبار بازی می دانیم که اپیک گیمز پایان پشتیبانی از بازی بسیار محبوب بتل رویال Fortnite را برای ویندوز 7 و ویندوز 8 اعلام کرده است. Epic Games با انتشار توییتی در حساب پشتیبانی Fortnite اعلام کرد که بازیکنان به ویندوز 10 نیاز خواهند داشت. یا ویندوز 11 برای تجربه بازی از فصل 4 فصل 2.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بسته جدید کتاب فروتن بر فیلمسازان نمادین و امتیازات فیلم تمرکز دارد