درخواست بازپرداخت The Outer Worlds: Spacer’s Choice از سوی کاربران PS5 که به مشکلات فنی اعتراض دارند


بسیاری از بازیکنان پلی استیشن 5 از عملکرد فنی The Outer Worlds: Spacer’s Choice راضی نیستند و درخواست بازپرداخت دارند.

نسخه The Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds به تازگی بر روی کنسول های نسل 9 منتشر شده است و به نظر می رسد که بازیکنان از عملکرد فنی این بازی ویدیویی چندان راضی نیستند. در واقع این RPG حتی در حالت گرافیک پرفورمنس نیز با افت فریم شدید مواجه می شود و باگ های زیادی برای آن گزارش شده است. بنابراین برخی از بازیکنان پلی استیشن 5 تمایل خود را برای بازپرداخت هزینه خرید در صفحات Reddit این بازی اعلام کرده اند.

خدمات مشتریان فروشگاه ها به بازیکنانی که از خرید بازی The Outer Worlds: Spacer’s Choice پشیمان شده اند، که اکثر آنها کاربران پلی استیشن 5 هستند، اعلام کرده است که هر گونه گزارش باگ دریافتی را به ناشر بازی، Private Division ارسال خواهند کرد. اگرچه به نظر می رسد نارضایتی بازیکنان تنها به باگ های این بازی محدود نمی شود.

علاوه بر این، ناشر و توسعه دهندگان The Outer Worlds: Spacer’s Choice از بازیکنان در حساب توییتر خود عذرخواهی کردند و پیگیری گزارش های بازیکنان را تأیید کردند. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا سونی یا بخش خصوصی آماده بازپرداخت بازیکنان هستند. در گذشته، سونی Cyberpunk 2077 را به دلیل مشکلات فنی جدی و عملکرد ضعیف از فروشگاه پلی استیشن خارج کرد. اگرچه وضعیت بازی The Outer Worlds: Spacer’s Choice از زمان انتشار Cyberpunk 2077 بسیار بهتر شده است، اما باید منتظر تصمیم سونی باشیم.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

بخوانید  بررسی شیائومی 12 لایت; میان رده با احساس پرچمدار