پابجی موبایل اصل نسخه 2 0 + دیتا؛ Pubg Mobile، شاهکار بتل‌رویال کافه بازار | 1gamer

در پابجی موبایل نمی توانید به خودتان شلیک کنید اما کارهایی هست که شما را به کشتن میدهد، استفاده از نارنجک، پایین پریدن از خودرو در حال حرکت، نزدیک بودن به ماشین های در حال انفجار، پریدن از یک ارتفاع بسیار زیاد و ماندن برای یک مدت طولانی در زیر آب. برج های ارتباطی بازی به رنگ آبی بر روی نقشه دیده میشوند و بعد از اینکه کارت شناسایی دوستانتان را جمع آوری کردید باید به سمت این برج ها حرکت کنید تا دوستانتان بار دیگر به بازی برگردند. در مود PAYLOAD فقط شاهد تغییرات ظاهری نیستیم، بلکه گیمپلی بازی هم دچار تغییراتی میشود که اگر آن ها را ندانید امکان دارد دچار سردرگمی شوید. مود زامبی در پابجی بسیار محبوب است و به دلیل این همکاری شما میتوانید از این مود دلهره آور و زیبا لذت ببرید. این حالت به مناسبت همکاری پابجی با سری رزیدنت اویل به بازی اضافه شد و خود شامل چند زیر شاخه می باشد که مود زامبی جز زیر شاخه های آن است.

  • البته احتمالا کاراکتر شما و سلاح‌هایتان، ظاهری معمولی داشته باشد و در لابی بازی خیلی به چشم نیایید.
  • توجه‌کنید که کامیون‌هیولا سریع است و کنترل آن برای اولین‌بار مشکل خواهدبود.
  • شما حتما در شرایطی که لازم است به عقب برگردید و خود را از چشم دشمن خود بپوشانید.
  • با حذف شدن بازی پابجی موبایل از استورها و سایت های دانلود ایرانی، باید ایران را در کنار کشورهایی مثل هند و نپال و عراق قرار دهیم که مسئولین این سه کشور، در عملکردی مشابه مسئولین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ایران، جلوی تجربه گیمرهای کشورشان را گرفته اند.
بخوانید  باند و اسپیکر مکسیدر با قیمت ارزان خرید از نمایندگی بهار | bandiran1
و در آخر اگر به دنبال یک بازی با اکشن بیشتر و مهیج‌تر هستید، حتما سراغ بازی کالاف دیوتی بروید. این بازی با گرافیک بالا سعی در ساخت صحنه‌های جنگی دارد که به واقعیت نزدیک باشد و شما را در استرس مربوط به جنگ قرار دهد. در بازی کالاف نیز شما باید برای خرید تجهیزات و آپدیت‌ها از پول بازی استفاده کنید. شما با اقدام برای خرید سی پی کالاف دیوتی می‌توانید تمامی خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید و قدم‌های سریع و مثبت را برای رسیدن به پیروزی بردارید. البته احتمالا کاراکتر شما و سلاح‌هایتان، ظاهری معمولی داشته باشد و در لابی بازی خیلی به چشم نیایید.

مودها و اسلحه‌های متنوع پابجی

برای دانلود کردن بازی پابجی موبایل می‌توانید از Play store بازی را دانلود کنید و یا می‌توانید از طریق Chrome این کار را انجام دهید و سایت ایموجو را جستجو کنید و بعد از باز شدن سایت، پابجی موبایل را جستجو کنید. ما میتوانیم به شما اطمینان دهیم که سایت zeox بهترین سایت خرید یوسی است. شما دوستداران این بازی هیجان انگیز میتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن،خرید خود را تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید. تمام سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن بدست شما میرسد همچنین سایت zeox دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و به لطف پشتیبانی قوی به تمام مشکلات و سوالات شما همراهان عزیز در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد. این بازی توانسته است به کمک گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در سطح جهان را جذب خود کند.

بخوانید  صرافی آنلاین معتبر ایرانی

http://badorclothesworkshop.irیک روش ساده این است که در اواخر مسیر فرود بیایید، البته نه در جایی که احتمال می‌دهد بقیه مجله خبری یک گیمرکنان نیز در آنجا زیاد باشند. بسیاری از بخش‌های بازی مثل کلن‌ها، دوستان، صندوق نامه، امنیت کلی بازی، سیستم جلوگیری از تقلب و … به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

بهترین تنظیمات بازی پابجی موبایل حرفه ای را چگونه پیدا کنیم؟

این تنظیمات برای هدف‌هاییست که نه زیاد دورند و نه زیاد نزدیک. بنابراین وارد تمرین شوید تا بهترین حساسیت برای پابجی موبایل را برای اهداف میان‌برد پیدا کنید. حین اینکه بر روی شلیک سر هدف تمرکز دارید، باید بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید. برای تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش، تمرکز شما باید بر روی دقت و ردیابی حرکت باشد. وارد بخش تمرین شوید بدون شلیک کردن و بین دو هدف جابجا شوید، تا بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که دستگاه شما چیست و یا اینکه چه مدتیست پابجی بازی می‌کنید، این حالت به روان بودن بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نرخ فریم نیز بیشتر شود.

دستورالعمل اجرا و نصب

تحریریه مجله بازی یک گیمر