پخش تریلر هنگام انتشار بازی Diablo 4 با تمرکز بر ارائه داستان اثر

بازی Diablo 4 6 ژوئن (16 ژوئن) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، Xbox One و رایانه‌های شخصی راه‌اندازی عرضه خواهند شد. در نهایت باید گفت که مدتی پیش سازندگان این اثر مشخصات سیستم مورد نیاز برای تجربه این اثر را بر روی PC اعلام کردند.

به تازگی تریلر معرفی بازی Diablo 4 که قصد دارد بیشتر تاریخچه این اثر را نشان دهد توسط سازندگان آن منتشر شده است.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در روزهای گذشته سازندگان این بازی لانچ تریلر جدیدترین نسخه از سری دیابلو را منتشر کردند که بر روی گیم پلی این اثر تمرکز داشت. با این حال، بر اساس تصاویری که در ویدیوی تقریبا دو دقیقه‌ای جدید این بازی دیده‌ایم، داستان Diablo 4 در دنیای Sanctuary و مدت‌ها پس از وقایع Diablo 3: Reaper of Souls می‌گذرد. در قسمت جدید، کاربران اینترنت شاهد بازگشت لیلیت، دختر مفیستو از یک تبعید طولانی خواهند بود.

صنعت بازی های ویدیویی امسال روز شلوغی را پشت سر گذاشته است. در فهرست آثار در دست اجرا در دنیای بازی، نام های قابل توجه مختلفی برای عرضه در سال 2023 در نظر گرفته شده است که یکی از این آثار بدون شک آخرین نسخه از سری بازی های دیابلو است. اثری که طرفداران این مجموعه مدت ها منتظر کشف آن بودند.

طی چند ماه گذشته، Blizzard Entertainment با انتشار ویدیوهای مختلف کلاس های مختلف موجود در این بازی را فاش کرد و اطلاعات بیشتری در مورد آنها در اختیار علاقه مندان قرار داد. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، این شرکت به تازگی تریلر معرفی Diablo 4 را منتشر کرده است تا بازیکنان را با تاریخچه این اثر آشنا کند. دوستان عزیز می توانید ویدیو مورد نظر را در کانال رسمی دیابلو یوتیوب مشاهده نمایید.

بخوانید  دنیای فناوری - زومیت