ویدیوهای بازی Call of Duty: Canceled Black Ops 4 لو رفت


به تازگی دو ویدیوی Call of Duty: Black Ops 4 War Mode منتشر شده است که در نهایت کنسل شده و وارد بازی نشده است.

پس از فاش شدن ویدیویی از بازی لغو شده Call of Duty: Future Warfare از استودیوی منقرض شده Norsoft که هرگز با تولید اصلی ادغام نشد و بازیکنان فرصت تجربه آن را نداشتند، ویدیوهای دیگر از موارد حذف شده از سری Call of Duty آنلاین ظاهر شده اند. . این ویدیوها حالت جنگ Call of Duty: Black Ops 4 را نشان می دهد که از نسخه نهایی بازی حذف شده است.

اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی به نام یونو ویدیوهایی از نمونه اولیه حالت جنگ در بازی Call of Duty: Black Ops 4 به اشتراک گذاشته است که این حالت برای اولین بار در این سری در بازی Call of Duty: WWII معرفی شد و استودیو Triarc برنامه ریزی کرد تا آن را در بازی Call of Duty: Black Ops 4 برگردانید، اما در نهایت برنامه ها قبل از انتشار این اثر در سال 2018 تغییر کرد. توسعه این حالت به طور کامل لغو شد. در زیر می توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

طبق صفحه رسمی هواداران سری بازی‌های Call of Duty، استودیو Tri-Arc حتی قبل از لغو حالت جنگ، چند نقشه برای Call of Duty: Black Ops 4 ساخته بود. نقشه ها بسیار متفاوت از یکدیگر بودند، یکی در دهکده ای کوهستانی در اسپانیا و دیگری در منطقه جداسازی دریایی در کلمبیا.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در سال 2018 بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و PlayStation 4 منتشر شد و با وجود اینکه دومین بازی پرفروش آن سال پس از Red Dead Redemption 2 بود، اما Activision اعلام کرد که این اثر در کسب و کار توانسته است. ناموفق. برای برآورده کردن انتظارات این بازی برای اولین بار حالت Battle Royale را به سری Call of Duty معرفی کرد.

بخوانید  Nobody Saves The World Impossible Dungeon به روز رسانی اولین سالگرد بازی را نشان می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر