فیلم Thunderbolts با تغییر یکی دیگر از بازیگران خود مواجه شد


آیو ادبیری به دلیل تداخل در برنامه خود از فیلم Thunderbolts جدا شد و حالا بازیگر دیگری جای او را گرفته و نام آن بازیگر اعلام شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از بازیگران Thunderbolts تغییر کرده است. آیو ادبیری بازیگر سریال خرس که نقشی نامشخص در این فیلم دنیای سینمایی مارول داشت به دلیل تضاد بین برنامه خود و زمان فیلمبرداری فیلم مجبور به ترک این فیلم شد. این درگیری برنامه ریزی از جمله مسائلی است که تهیه کنندگان و بازیگران پس از پایان اعتصاب ها با آن مواجه شدند و پیش از این استیون ین به دلیل درگیری زمان بندی از فیلم Thunderbolts کناره گیری کرده بود.

آیو ادبیری در نقش سرآشپز جدید به نام سیدنی در فیلم The Bear

اکنون جرالدین ویسونافن نقش آدبیری در فیلم Thunderbolts را بر عهده گرفته است اما اطلاعاتی از نقش او در دست نیست. او بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های Blockers، The Package، Bad Education، The Broken Hearts Gallery، Cat Person و The Beanie Bubble شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم‌های Drive-Away Dolls و You're Cordially Invited بازی کرده است. تاپ گان: لوئیس پولمن، ستاره Maverick نیز جایگزین استیون یون در Thunderbolts خواهد شد.

جرالدین ویسونافن در سریال معجزه‌گران

جیک شرایر وی با تجربه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns، قسمتی از سریال Star Wars: Skeleton Crew و 6 قسمت از سریال Beef، کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده خواهد داشت. لی سونگ جین، خالق سریال بیف نتفلیکس، مسئولیت بازنویسی فیلمنامه Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نگارش فیلمنامه Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ نوشته شده است.

بخوانید  Zelda: پیش‌فروش جعبه مانگای Twilight Princess در آمازون به فروش می‌رسد

فلورانس پوگ در نقش النا بلوا، سباستین استن در نقش باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل سفید در نقش جان واکر، با نام مستعار مامور آمریکایی، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار رد گاردین، هانا جان کامن مثل روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه، جولیا-لوئیس دریفوس در نقش والنتینا و هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راساز جمله بازیگران حاضر در فیلم صاعقه هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

Thunderbolts قرار است در 25 ژوئیه 2025 اکران شود. فیلم Thunderbolts قرار است پایان مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول را نشان دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر