بازی‌های PC استودیو پلی‌استیشن در حال حاضر بسیار ارزان هستند



بازی Green Man برای مدت زمان محدودی ارائه می شود فروش استودیو پلی استیشن، به گیمرهای رایانه شخصی این شانس را می دهد که برخی از بهترین بازی های PS4 و PS5 را در پلتفرم مورد نظر خود تجربه کنند. اعضای GMG XP تخفیف‌های بزرگ‌تری برای این بازی‌ها دریافت می‌کنند، بنابراین مطمئن باشید برای برنامه پاداش رایگان ثبت نام کنید برای به دست آوردن قیمت های نشان داده شده در زیر

معاملات شگفت انگیزی مانند نسخه رایانه شخصی وجود دارد نسخه کامل Horizon Zero Dawn فقط 10.63 دلار (معمولا 50 دلار). همچنین فرصتی عالی برای گرفتن نسخه های رایانه شخصی برخی از بهترین بازی های پلی استیشن نسل PS5 تاکنون، مانند بازگشت، Ratchet & Clank: Rift Apartو بازسازی قسمت اول The Last of Usکه همه آنها تا 34 دلار مشخص شده اند.

محدوده بازی های تخفیف دار پر از بازی های موفق است از جمله خدای جنگ (2018)، Marvel's Spider-Man Remastered، مرد عنکبوتی: مایلز مورالس، و بیشتر. تمام بازی های موجود در آن را کشف کنید فروش Green Man Gaming PlayStation Studios لیست شده در زیر. تمامی بازی‌های ارائه شده برای فروش نسخه‌های رایانه شخصی هستند و تمامی کدهای خریداری شده از طریق استیم آنلاک می‌شوند.

فروش Green Man Gaming PlayStation Studios


دو بازی دیگر استودیوی پلی‌استیشن در هفته‌های آینده برای استیم عرضه می‌شوند، که با Helldivers II در ۸ فوریه شروع می‌شود و به دنبال آن نسخه کامل Horizon Forbidden West در ۲۱ مارس عرضه می‌شود. طبیعتا این بازی ها تخفیف های قابل مقایسه ای ندارند، اما اعضای XP همچنان می توانند در بازی Green Man پس انداز کنند. GMG XP یک برنامه پاداش رایگان استبنابراین پیوستن به شما هیچ هزینه ای ندارد.

بخوانید  10 بهترین پروتاگونیست فانتزی فینال، رتبه بندی شده

پس از ثبت نام، می توانید دریافت کنید Helldivers 2 Standard Edition به قیمت 32.79 دلار (40 دلار بود) یا نسخه Super Citizen برای 49.19 دلار (به جای 60 دلار). در عین حال، پیش‌فروش‌های Horizon Forbidden West Complete Edition به 49.19 دلار کاهش یافت، که شامل بسط Burning Shores و تنظیمات مخصوص رایانه شخصی است، با قیمت 49.19 دلار (60 دلار) برای پیش خرید آماده است. این دو بازی نیز مانند بازی های موجود در استور به صورت کلید Steam ارائه خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر