این عامل به ظاهر ساده هدست فوق پیشرفته اپل ویژن پرو را از بین می برد


هفته گذشته، Spotify از تصمیم اپل برای دریافت هزینه انتقاد کرد و گفت:

اپل نشان داده است که از سودی که این شرکت از توسعه دهندگان و مصرف کنندگان اپلیکیشن کسب می کند، دست نخواهد کشید.

آینده مبهم Vision Pro در مقابل هزینه توسعه اپلیکیشن

برخی از توسعه دهندگان نمی خواهند یک برنامه اختصاصی بسازند زیرا از موفقیت Vision Pro مطمئن نیستند. زیرا ایجاد نسخه های جداگانه از برنامه، به ویژه برای سیستم عامل اختصاصی جدید visionOS، می تواند بسیار گران باشد و همه آماده پذیرش این خطر نیستند.

ناسازگاری ویژگی های Vision Pro با برنامه های بازی

برخی از توسعه دهندگان در مورد سازگاری محیط هدست واقعیت مختلط اپل و کاربرد آنها تردید دارند. زیرا Vision Pro بر اساس حرکات دست و چشم طراحی شده است و برخی از بازی ها برای ارائه عملکرد بهتر باید با کنترلرهای VR اجرا شوند. علاوه بر این، نحوه ردیابی حرکات دست و چشم توسط Vision Pro هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و هیچ کس دقیقاً نمی داند این هدست چگونه کار می کند.

هیچ کس در مورد عملکرد ردیابی دست و چشم ویژن پرو مطمئن نیست

در حالی که ردیابی چشم و دست روی هدست یک ویژگی جالب و نوآورانه به نظر می رسد، اما با برخی از بازی های VR محبوب مانند Assassin's Creed و Asgard's Wrath 2 که با کنترلر VR کار می کنند سازگار نیست، که این خبر برای بازیکنان ناامیدکننده است.

مطمئنا، اپل از کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن پشتیبانی می کند، اما گیمرها و توسعه دهندگان کنترلرهای دستی مبتنی بر حرکت را ترجیح می دهند. چیزی که اپل با آن مخالف است.

ارائه اپلیکیشن های مختلف برای اپل تی وی و ساعت هوشمند چندان موفقیت آمیز نبود و اپل از این تست سربلند بیرون نیامد. به همین دلیل، توسعه دهندگان ترجیح می دهند ابتدا موفقیت Vision Pro را با چشمان خود ببینند و سپس یک اپلیکیشن اختصاصی توسعه دهند.

توسعه دهندگان محیط اپل واچ اپ استور را به «شهر ارواح» تشبیه می کنند.

برخی از توسعه دهندگانی که برنامه هایی را برای Apple TV، iMessage و Apple Watch ساخته اند، اکنون App Store را با یک شهر ارواح مقایسه می کنند زیرا برنامه های خودشان پشتیبانی نمی شود.

اگرچه اپل واچ محصول موفقی است، اما پلتفرم مناسبی برای کاربردهای جانبی نیست. اپلیکیشن هایی مانند X، Uber، Slack و Facebook در ابتدا یک اپلیکیشن اختصاصی برای ساعت هوشمند اپل ساختند و پس از یک آزمایش ناموفق، آن ها را از اپ استور اپل واچ حذف کردند.

سهام پایین و قیمت نجومی

تحریریه مجله بازی یک گیمر