واکنش Armor Expert به سلاح ها و زره های Dragon's Dogma 2 – واکنش اکسپرت

توبیاس کپول یک محقق مستقل، متصدی، متخصص اسلحه و زره، و مشاور تاریخی فیلم و تلویزیون است. اما سلاح ها و زره ها در Dragon's Dogma 2 چقدر واقع بینانه هستند؟ نظر یک کارشناس در مورد زرادخانه آرسنال و پیاده های آن چیست؟ و بهترین ابزار برای کشتن اژدها چیست؟

توبی کپول یک مورخ آمریکایی است که در لندن زندگی و کار می کند. علاقه اصلی او به سلاح ها و زره های اروپایی دوره قرون وسطی و رنسانس است. او درباره جنبه‌های تاریخی و عملی موضوع خود نوشت و سخنرانی کرد.

توبی کپول یک محقق مستقل و مرجع برجسته در زمینه سلاح ها و زره های قرون وسطی و رنسانس است. در طول سی سال گذشته او با بسیاری از مجموعه‌های بزرگ جهان از جمله اسلحه‌خانه امپراتوری در وین، موزه متروپولیتن هنر در نیویورک، موزه ویکتوریا و آلبرت در لندن و رویال آرموریز در لیدز کار کرده است. موزه‌های گلاسکو و مجموعه والاس، جایی که او به مدت شانزده سال تا ژانویه 2023 در آنجا کار کرد. او عضو انجمن آثار باستانی و یک آزاده از شرکت پرستش زره پوش لندن است. او نویسنده کتاب های متعددی در مورد زره، سلاح و مسابقات است، نمایشگاه های متعددی را سازماندهی کرده است و اغلب در فیلم، تلویزیون و رسانه های آنلاین ظاهر می شود.

توبی کتاب های زیادی در مورد زره نوشته است، از جمله سری Armor of the English Knight:

https://www.olympiaauctions.com/about-us/publications/armour-of-the-english-knight-1400-1450-by-tobias-capwell/

https://www.olympiaauctions.com/about-us/publications/armour-of-the-english-knight-1450-1500-by-tobias-capwell/

بخوانید  برادران وارنر می‌خواهد از بازی‌های «فرار» کنسول AAA دور شود و به سمت بازی‌های رایگان و موبایلی برود

https://www.olympiaauctions.com/about-us/publications/armour-of-the-english-knight-continental-armour-in-england-1435-1500-by-tobias-capwell/

تحریریه مجله بازی یک گیمر