ایکس باکس تیم جدیدی را تشکیل داده است که بر روی حفظ بازی متمرکز شده است

مایکروسافت احتمالاً این جمله الهام‌بخش را دوست دارد: “گاهی اوقات برای حرکت به جلو باید یک قدم به عقب بردارید.” در واقع، ایکس باکس تیم جدیدی ایجاد کرده است که در حال حاضر و در آینده پیشتاز حفظ بازی‌های این شرکت خواهد بود.

Windows Central گزارش داد که سارا باند، رئیس ایکس باکس، ایمیلی را برای تیمش ارسال کرده و گروه جدید را اعلام کرده است. باند نوشت: «ما تیم جدیدی تشکیل داده‌ایم که به حفظ بازی‌ها اختصاص دارد، که برای همه ما در ایکس‌باکس و خود صنعت مهم است. ما بر اساس سابقه قوی خود در ارائه سازگاری به عقب برای بازیکنان خود ساخته ایم و متعهد به ارائه کتابخانه باورنکردنی بازی های ایکس باکس برای نسل های آینده گیمرها هستیم تا از آنها لذت ببرند.

در حال پخش: دیگر مالک بازی های خود نیستید | در محل

به گفته Windows Central، مایکروسافت صحت ایمیل باند را تایید کرده است. علاوه بر این، باند پست کرد بر (که قبلاً توییتر نامیده می شد) پس از انتشار این گزارش به صورت زنده گفت: “Xbox. Always.” هیچ جزئیات رسمی از سوی مایکروسافت در مورد این تیم جدید به اشتراک گذاشته نشده است. طبق گزارش‌ها، ایکس‌باکس رویداد بزرگ بعدی خود را در ماه ژوئن برگزار می‌کند که در طی آن ممکن است در مورد این پروژه و همچنین بازی‌های آینده مانند Gears of War 6 بشنویم.

باند در ماه اکتبر به ریاست ایکس باکس ارتقا یافت. او علاوه بر هدایت این تیم جدید حفظ بازی، بر دستگاه‌ها، مهندسی پلتفرم، تجربیات بازیکن و سازندگان و موارد دیگر نظارت دارد. اوایل سال جاری، باند تایید کرد که ایکس باکس روی نسل بعدی کنسول های ایکس باکس کار می کند.

در مورد مایکروسافت، ایکس‌باکس طی سال‌ها نشان داده است که حفظ بازی‌ها برای این برند مهم است. و ما در GameSpot توضیح دادیم که چرا زمان آن رسیده است که روی حفظ بازی نیز تمرکز کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر